بهره‌برداری از بوستان لاله و نرگس ۴ هکتار به فضای سبز منطقه افزود

بهره‌برداری از بوستان لاله و نرگس ۴ هکتار به فضای سبز منطقه افزود

بهره‌برداری از بوستان لاله و نرگس ۴ هکتار به فضای سبز منطقه افزود

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری مشهد گفت: بهره‌برداری از بوستان لاله و نرگس که هفته گذشته با حضور شهردار مشهد در محله محروم پنجتن ۵۵ انجام شد چهار هکتار به فضای سبز منطقه ۴ شهرداری مشهد اضافه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، یعقوبی افزود: همچنین ۲۰پروژه فضای سبز دیگر نیز با مساحت ۳۱.۵ هکتار در نقاط مختلف شهر مشهد به ویژه مناطق کم برخوردار شهر از ابتدای سال اجرا و آماده بهره‌برداری است که در مجموع برای اجرای آن بیش از ۳۱ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی اضافه کرد: در کنار۲۰ پروژه فضای سبز آماده بهره‌برداری ۱۰ پروژه دیگر با مساحت حدود ۱۲ هکتار و با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
یعقوبی به پروژه درختکاری بوستان خورشید اشاره و اظهار کرد: درختکاری بخشی از بوستان خورشید به مساحت بیش از ۳۵ هکتار نیز در حال انجام است که این پروژه نیز تا پایان شهریور انجام خواهد شد.
وی با اشاره به استفاده از چمن‌های بومی که نیازمند آب بسیار کمی هستند در بوستان لاله و نرگس گفت: با توجه به کمبود آب، استفاده از گونه‌های کم مصرف آب در فضاهای سبز در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا گونه‌های چمن بومی که نیازمند آب بسیار کمی هستند بصورت آزمایشی در بوستان لاله و نرگس کاشته شده است که در صورت موفقیت طرح، در سایر فضای سبز شهری نیز کاشته خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات