تعویض باتری UPSهای اتاق سایت‌های مناطق شهرداری مشهد

تعویض باتری UPSهای اتاق سایت‌های مناطق شهرداری مشهد

تعویض باتری UPSهای اتاق سایت‌های مناطق شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: با هدف افزایش پایداری در توان مصرفی اتاق‌های سایت مناطق حدود ۳۰۰ مورد از باتری های UPS مورد استفاده تعویض شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد رجاییان گفت: سیستم‌های تامین برق می‌توانند از نوسانات برقی یا آسیب‌های که از قطعی ناشی می‌شود، جلوگیری کنند.
وی افزود: گاه ممکن است قطع ناگهانی برق موجب شود که سیستم این فرصت را نداشته باشد که برنامه‌های باز را ببندد یا اینکه نتواند برنامه‌های پیش رو را تکمیل کنند و فرصت نداشته باشد که فعالیت‌های حافظه را تمام کند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: این کار موجب می‌شود تا داده‌ها، برنامه‌ها و دیتابیس‌ها نیز ناقص شوند و در نهایت قطعه‌های حساس کامپیوتر هم به واسطه یک تغییر ناگهانی ولتاژ یا نوسانات منبع تغذیه خراب شوند، سیستم‌های تامین برق یا (یو پی اس ها ) کمک می‌کنند تا از بروز آسیب‌های ذکر شده تا حدی جلوگیری شود.
وی همچنین افزود: خوبی که باتری‌های یو پی اس دارند، این است که معمولا نشانه‌های اخطار می‌دهند و گاهی لازم است باتری‌ها به صورت منظم تست شود، حتی زمانی که قطع برق اصلی اتفاق نیفتاده مهم است که اطمینان داشته باشیم باتری ظرفیت لازم را داشته و سیستم را روشن نگاه داشته است به عبارتی دیگر اطمینان از این که برق سیستم مقدار کافی ظرفیت را در صورت قطعی جریان اصلی به طور کامل تامین میکند یا خیر .
رجاییان در خصوص ضرورت تعویض باتری‌های اتاقهای سایت در کلیه مناطق شهرداری مشهد اظهار داشت: همیشه باید قبل از اینکه باتری‌ها به صورت کامل خراب شوند، باتری‌های آسیب دیده را تعویض کرد، ممکن است اگر در سیستم باتری‌های معیوب باقی بماند موجب از بین رفتن کامل داده‌ها شود.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در پایان ضمن اشاره به اینکه تعویض باتری‌ها با هدف افزایش پایداری در توان مصرفی اتاق‌های سایت در مناطق شهرداری گفت: حدود ۳۰۰ مورد از باتری‌های UPS مورد استفاده در اتاق سایت‌های مناطق شهرداری مشهد توسط کارشناسان پشتیبان فنی تعویض شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات