مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر : تعداد ۹ نفر از همکارانمان از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست   استان بوشهر بمناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، آیینی در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برگزار شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اعلام این خبر تشریح کرد : روزهای دفاع مقدس در حافظه تاریخی ملت سرافراز ایران تا همیشه خط زرین شهامت ایستادگی و سربلندی را ترسیم نموده است، و یکی ازنشانه های  مثال زدنی ، بزرگ و عبرت انگیزِ دفاع ِحق علیه باطل، صبر شجاعت و ایمان والا و شگرف رزمندگان اسلام ، دوران اسارت برخی از این قهرمانان است.

حسین دلشب افزود: تعداد ۹ نفر از همکاران تلاشگرمان در اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس هستند که تجریبات درخشان و حضور ارزشمندشان باعث ارتقاء روحیه ی معنوی و جهادی دیگر همکاران است.

وی  اظهار داشت:  ملت شریف  ایران به ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز ، در طول سال های اسارت در اردوگاه های بعث عراق افتخار می کنند و از اعماق وجودشان قدردان حماسه سازی های  این رادمردان همیشه تاریخ هستند .
دلشب با تبریک  این روز بزرگ ایثار و حماسه  به تمام مردم ایران علی الخصوص مردم استان بوشهر که تمام سالهای دفاع مقدس را لحظه به لحظه با تمام وجود لمس کردند آزادگان معزز و خانواده ی شریف آنان را از گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: همه ی ما وظیفه داریم  که  با تمام توان در گسترش فرهنگ ایثار و استقامت با الگو پذیری از آزادگان همیشه سرافراز بیش از پیش بکوشیم.

این آیین باشکوه با اهداء لوح رشادت و تقدیر  به آزادگان و خانواده های محترمشان به پایان رسید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات