پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد درپی جان باختن تعدادی از فعالان زیست محیطی مریوان

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد متن این پیام که درچهارمین روز از شهریورماه مصادف با دومین روز از هفته دولت صادر شده بدین شرح است .

بسم‌الله الرحمن الرحیم
حادثه جانکاه از دست دادن ۲نفراز کارکنان خدوم منابع طبیعی شهرستان مریوان به همراه ۲ نفر دیگر از فعالان زیست محیطی انجمن سبز مریوان در اطفاء حریق جنگلهای سلسی و پیله کردستان  موجب اندوه بسیار اینجانب و تمامی مردم دلسوز استان کهگیلویه وبویراحمد شده است.

بدون شک علاوه بر این اندوه، مرگ قهرمانانه و پرافتخار این عزیزان درس بزرگی برای تمامی ما در فداکاری و احساس مسوولیت در برابر محیط زیست است.
جنگل‌های زاگرس به عنوان بخش مهمی از میراث طبیعی و ملی ما اهمیت حیاتی بسیاری برای تمام مردم منطقه دارد و دفاع از آن و به مصاف آتش رفتن، مردانگی، جسارت، شهامت و ازخودگذشتگی بسیاری می‌خواهد که این دلیرمردان با جان خود بر آن صحه گذاشتند و بدون شک روح پرافتخار آنان بر بلندای زاگرس و در ذهن و قلب مردمان کردستان و سراسر کشور تا ابد جاری است.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه کارکنان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد و ۲۲ شبکه زیست محیطی و منابع طبیعی استان , ضمن ابراز تاثر عمیق از این حادثه  و تسلیت به خانواده‌های این عزیزان ، ، با بازماندگان خانواده های این شهدای طبیعت  ابراز همدردی می نمایم.

از درگاه خداوند برای این شهیدان طبیعت طلب مغفرت ورحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده های داغ دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

محسن جعفری نژاد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد.

چهارم شهریور ۹۷

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات