شهردار ارومیه: جلب رضایت مردمی سرلوحه کار مدیران شهرداری باشد

شهردار ارومیه: جلب رضایت مردمی سرلوحه کار مدیران شهرداری باشد

شهردار ارومیه در در آیین  تودیع و معارفه مدیران حوزه شهردار و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: جلب رضایت مردمی سرلوحه کار مدیران شهرداری باشد.

به گزارش ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در آیین  تودیع و معارفه مدیران حوزه شهردار  و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با تشکر ازحمات و عملکرد غلامرضا حافظی اظهار داشت: آقای حافظی به دلیل مشکلات سلامت جسمانی استعفای خود را اعلام و بنده علیرغم میل قلبی ام آن را پذیرفتم.

وی مدیریت آقای حافظی را در دوره خدمتش مطلوب و مناسب ارزیابی کرد.

حضرت در ادامه از تلاشهای رکاب، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تقدیر کرد و گفت: مدیریت جدید در حوزه دفتر شهردار رضایت مردم را  کسب کند به گونه ای که مردم بیش از مدیران و پرسنل مورد تکریم واقع شوند.

وی افزود: حوزه دفتر شهردار باید مخزن اسرار همکاران و محلی برای وحدت و همدلی  باشد .

شهردار ارومیه با تشکر مجدد از زحمات  بیان اینکه ناصر رکاب به عنوان مدیر جدید حوزه دفتر شهردار نقش واسط بین تمام حلقه هاست ، بیان کرد: باید مدیریت جدید ارتباط  موثر  با مردم ، مدیران ، همکاران و مشاوران شهردار در مناطق  را داشته باشد تا روند ارتباط و تعامل بهبود یابد .

حضرت پور یادآور شد: مدیریت جدید حوزه شهردار همچنان که در مدیریت سابق خود همواره ارتباط موثر با رسانه ها را داشت باید این نوع ارتباط نیز پیوسته تداوم داشته باشد.

وی با معارفه علی اصغر احمد زاده به عنوان مدیریت جدید ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ، بیان کرد:  بنده ایشان را به عنوان فردی با تحصیلات علمی در این حوزه و تجربه کاری در حوز رسانه  می شناسم و درخواست دارم که در حوزه کاری به صورت تیمی حرکت  و از نقطه نظرات همکاری و تعامل در روند بهبود کار در مدیریت ارتباطات و اموربین الملل استفاده کند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه مجموعه شهرداری متعلق به ۸۰۰ هزار شهروند ارومیه ای است، عنوان کرد: مدیریت شهری ارومیه باید به دور از تنش های سیاسی، جناحی و قومی به حرکت خود ادامه داده و انتظار از مدیریت جدید این است که به سمت همگرایی حرکت و فضای همدلی را ایجاد کند.

حضرت پور تصریح کرد: شهرداری ارومیه به عنوان مرجع و پایگاه تمام جریانات و گروه ها با هدف خدمت رسانی به مردم گام بردارد .

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: مدیریت جدید در حوزه ارتباطات و اموربین الملل در جهت تنویر افکار عمومی ، ارتباط با مردم و رسانه ها و پرسنل درون مجموعه اهداف خود در حوزه کاری را باید پیگیری و به منصه ظهور برساند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات