اجرای طرح پایلوت توزیع فیش عوارض نوسازی در منطقه ۱ شهرداری کرج

اجرای طرح پایلوت توزیع فیش عوارض نوسازی در منطقه ۱ شهرداری کرج





علی اصغر کمالیزاده، با اعلام این خبر، محدوده اجرای این طرح را در محلات ۵، ۶ و ۷ منطقه یعنی محدوده شمالی بلوار شریعتی از میدان طالقانی تا میدان استقلال عنوان کرد.

کمالی زاده، ضمن تاکید بر ایجاد ارتباط موثر و دائمی ارگان های خدمات رسان با شهروندان، گفت:  شهرداری کرج با همکاری اداره کل  پست استان البرز، نسبت به توزیع فیش عوارض نوسازی و به روز رسانی اطلاعات اقدام کرده است.

وی افزود: شهروندان گرامی می توانند برای پرداخت غیر حضوری عوارض خود با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبوض عوارض مربوطه، از طریق اینترنت بانک، تلفن بانک و همراه بانک یا دستگاه های خود پرداز بانک های: شهر، ملی، صادرات، سپه، تجارت ، سامان، پارسیان، توسعه تعاون، سینا و رفاه کارگران اقدام نمایند.

به گفته این مسئول، در روال مرسوم، توزیع قبوض عوارض پایدار شهرداری کرج شامل عوارض نوسازی و بهاء خدمات مدیریت پسماند به صورت انبوه انجام می گیرد؛ درحالی که توزیع این قبوض در شش ماهه اول امسال با رویکرد تسهیل در شرایط پرداختی و تقسیط عوارض، فرصت و بازه زمانی بیشتری را برای شهروندان مهیا می کند.

وی ادامه داد: میزان همراهی شهروندان در پرداخت به موقع عوارض و مشارکت پذیری مالی آنان موجب آبادانی، توسعه و برنامه ریزی بهتر در سطح محدوده خواهد بود.

این مسئول، همراهی بیشتر شهروندان در پرداخت عوارض شهری و افزایش درآمدهای پایدار را عاملی مهم به منظور خدمات رسانی مطلوب تر و توسعه شهری با برنامه دانست و در مورد نحوه توزیع این فیش ها گفت: فیش ها از سوی واحد درآمد صادر و توسط مامورین اداره کل پست استان البرز در واحد های مسکونی در حال توزیع می باشد.

معاون شهردار کرج در امور برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی اضافه کرد: در این خصوص ماموران اداره پست ضمن توزیع فیش‌های نوسازی نسبت به اخذ و به روز رسانی اطلاعات ملکی مالک، تلفن همراه و سایر اطلاعات مورد نیاز اقدام می کنند.
به گفته کمالیزاده، با این وصف، شهرداری کرج در تعاملی دوطرفه با شهروندان نسبت به اطلاع رسانی و ارائه خدمات از طریق سامانه پیامکی اقدام کرده است.

معاون شهردار کرج اضافه کرد: همزمان با اتمام توزیع فیش ها، مالکینی که بنا به هر دلیلی فیش عوارض به دست آنها نرسیده است می توانند همراه با اسناد و مدارک مالکیت به واحد درآمد و نوسازی منطقه مراجعه و پس از دریافت فیش خود نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام نمایند.

کمالی زاده، در پایان از شهروندان خواست همکاری لازم را با مامورین اداره کل پست استان البرز و شهرداری منطقه به منظور دریافت و پرداخت به موقع فیش ها به خرج دهند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات