افتتاح بیش از ۴۰ میلیارد ریال پروژه شهرداری بیرجند در هفته دولت

افتتاح بیش از ۴۰ میلیارد ریال پروژه شهرداری بیرجند در هفته دولت

چندین پروژه عمرانی شهرداری بیرجند با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال روز گذشته به مناسبت هفته دولت و به طور همزمان با حضور جمعی از مدیران استانی در محل بوستان سایت اداری به بهره برداری رسید .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، شهردار بیرجند در این مراسم به برخی پروژه های آماده بهره برداری شهرداری اشاره کرد و گفت: پروژه تعریض و زیباسازی بلوار شهدای عبادی به عنوان یکی از ورودی های شهر بیرجند به طول ۲۵۰۰ متر و با اعتبار ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون اجرا شده و هر لاین به اندازه ۷ متر تعریض گردیده است .

مهندس محمد علی جاوید از پروژه احداث بوستان واقع در سایت اداری به مساحت ۹۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، پروژه زیباسازی بلوار شهید بهشتی به طول ۱۱۵۰ متر و اعتبار ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال ، پروژه زیبا سازی بلوار آیت ا.. غفاری به طول ۱۱۰۰ متر و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال، پروژه اجرای سیستم آبیاری نوین بوستان پدران آسمانی با مساحت ۱۵ هزار متر مربع و اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال و پروژه آسفالت معابر سطح شهر با مساحت ۸۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به عنوان دیگر پروژه های آماده افتتاح شهرداری بیرجند برای هفته دولت امسال نام برد.

وی با بیان اینکه سرعت و کیفیت را در اجرای پروژه های عمرانی مد نظر قرار می دهیم، افزود: بحث آیلندها را در راستای زیباسازی از محل منابع داخلی شهرداری پیگیر هستیم و امسال به طور میانگین هر ۱۵ روز یک پروژه را افتتاح یا کلنگ زنی خواهیم کرد.

جاوید همچنین از فاز اول پروژه بزرگ پارک خطی بلوار پیامبر اعظم (ص) به مساحت ۱۱ هکتار با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، پروژه احداث پارک آیت ا... بهجت در مهر شهر با مساحت ۱۴ هزار متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و پروژه بهسازی پارک جنگلی با مساحت ۴۰ هکتار در فاز اول و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به عنوان سه پروژه در دست اجرای شهرداری بیرجند در سال جاری نام برد و اظهار کرد: پروژه پل امام موسی بن جعفر(ع) با مساحت عرشه ۲۳۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۶ میلیارد ریال، پروژه احداث فرهنگسرای تقاطع شهید صیاد شیرازی با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، تملک و اجرای طرح فرزان به مساحت ۱۰۸۰ متر مربع و پیش بینی اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، اجرای پروژه آبرسانی فضای سبز (خط انتقال شمال شهر) به طول ۸۵۰۰ متر و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، نصب المان دائم در چهار میدان اصلی شهر بیرجند با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و پروژه زیباسازی و بهسازی میدان آیت ا... عبادی به مساحت ۵/۲ هکتار و اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بخشی دیگر از پروژه های در دست اجرای شهرداری بیرجند در سال ۹۷ می باشد.

شهردار بیرجند در پایان از استاندار، معاون عمرانی استانداری، فرمانداری شهرستان بیرجند، رئیس و اعضای شورای شهر، معاونت های مختلف شهرداری و روسای

سازمان های تابعه به ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری و سازمان عمران و پیمانکاران پروژه ها قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات