راه اندازی سامانه الکترونیک خدمات رفاهی ورزشی اعضای سازمان

در راستای گسترش ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، سامانه الکترونیک خدمات رفاهی ورزشی اعضای محترم سازمان راه اندازی شد.


در این سامانه کلیه اعضای محترم می توانند از خدماتی همچون ثبت نام تسهیلات بانکی ، ثبت نام برای استفاده از زائر سرای مشهد مقدس ، ثبت نام المپیاد ورزشی ، ثبت نام تورهای گردشگری و زیارتی و غیره بهره مند شوند.

اعضای محترم سازمان می توانند با ورود به کارتابل شخصی خود در سامانه نماسان با کلیک بر روی زیر سیستم رفاهی کلیه خدمات رفاهی ارائه شده از سوی سازمان را ملاحظه و جهت ثبت نام اقدام نمایند.


با توجه به راه اندازی این سامانه و به منظور تسهیل دریافت خدمات رفاهی و نیز رعایت توزیع عادلانه این خدمات از این پس  کلیه خدمات رفاهی فقط از طریق سامانه نماسان ، کارتابل اعضا ، زیر سیستم رفاهی ارائه می گردد.


ارائه هر یک از خدمات به صورت پیامکی  و همچنین از طریق سایت سازمان و کانال های رسمی سازمان در پیام رسان های سروش وایتا به اعضای محترم اطلاع رسانی می گردد تا در فرصت مقرر با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

از آنجا که به مناسبت آغاز دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر، ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت با شرایط جدید در این سامانه انجام خواهد شد لذا از اعضای محترم تقاضا می گردد ظرف چند روز آینده حتماً با مراجعه به این سامانه، نحوه دسترسی را مشاهده نمایند ( اطمینان از فعال بودن کارتابل ) تا هنگام ثبت نام تسهیلات بانکی یا ثبت سایر خدمات رفاهی ورزشی با مشکل مواجه نشوند. در صورت بروز مشکل در استفاده از سامانه الکترونیک رفاه و ورزش، با مسئول رفاه یا فناوری اطلاعات تماس حاصل فرمایید.

۳۲۹۱۹۲۸۴ الی ۸۶

داخلی ۲۰۰

ضمنا فیلم آموزشی نحوه استفاده از زیرسیستم رفاهی در لینک ذیل و نیز اطلاعیه تسهیلات بانکی از طریق لینک ذیل قابل مشاهده است.

دانلود فیلم آموزشی نحره استفاده از سامانه الکترونیک خدمات رفاهی ورزشی



اطلاعیه نحوه دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت atlaaeh-vam-ghrz-alhsnh-rsalt.pdf [۱۱۱.۱۳ کیلوبایت] ( تعداد دانلود: ۱۳۵)

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم یک انجمن در شهر قم می باشد

      نظرات