دیدار کلانتری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام/ کلانتری: معضل اصلی کره زمین مصرف گرایی،تولید پسماند و آلودگی است/مردم باید میزان مصرف گرایی را برای حفظ محیط زیست مدیریت کنند

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست ایلام،نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: هرچند کشور در وضعیت کنونی در شرایط خاصی قرار دارد اما با پشتوانه مردم و ارتباط نزدیک دولتمردان با مردم ایران اسلامی به سلامت از این برهه زمانی به سلامت عبور خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: دولت با همکاری و همراهی مردم هم مشکلات را مدیریت می کند و هم بر مشکلات فایق می اید.

وی افزود: مردم با وجود مشکلات و سختی های موجود در جامعه اما با قوت دل وفادارانه پای نظام ایستاده اند و همین حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب باعث شده که خدعه ها و دسایس دشمنان خنثی شود.

لطفی یادآور شد: اکنون کشور نیازمند مدیریت اصولی بحران شرایط اقتصادی و معیشت مردم است و مسئولان باید واقعگرایانه و با بیان حقایق ارتباط خود با مردم را بیشتر از گذشته نمایند.

این گزارش می افزاید:رئیس حفاظت محیط زیست در این دیدارگفت: مشکلات کنونی و تحریم ها با حمایت مردم و مدیریت مسئولان بدون اثر و کوتاه مدت خواهد بود و با مدیریت درست این تحریم ها نیز خنثی می شود.

عیسی کلانتری افزود: عمده مشکلات کشور در همین چند ماه باقی مانده تا پایان سال است و بدون تردید در سال آینده با مدیریت پیشگیرانه تحریم ها و مشکلات مرتفع می شود.

وی افزود: هفته دولت زمانی مناسب برای تعامل مستقیم بین مردم و مسئولان و بیان مشکلات و حقایق با اقشار جامعه است تا با همدلی و همراهی متقابل کشور مشکلات را مدیریت کند.

وی تاکید کرد: ارزش و پشتوانه اصلی نظام مردم و وفاداری آنها به انقلاب است که این فاکتور عاملی مهم و تاثیرگذار در سربلندی و اقتدار ایران در عرصه های ملی و بین المللی شده است و امنیت و آرامش کشور حاصل صعه صدر و صبوری مردم در تخمل مشکلات است.

کلانتری در ادامه در حوزه محیط زیست هم یادآور شد: معضل اصلی کره زمین مصرف گرایی و تولید پسماند و آلودگی است که کره زمین توان پذیریش این حجم انبوه از پسماند را ندارد و مردم باید در تولید پسماند و میزان مصرف گرایی را برای حفظ محیط زیست مدیریت کنند.

در این دیدار که جمعی از مسئولان استان حضور داشتند استاندار ایلام هم گزارشی از طرح های عمرانی و اشتغال استان ایلام ارائه کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات