رونمایی از "عکس دیجیتال" در مسابقه دو و میدانی

رونمایی از "عکس دیجیتال" در مسابقه دو و میدانی

معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: با توجه به انتخاب"کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران" و به مناسبت روز جهانی عکاسی، همزمان با برگزاری مسابقه "دو و میدانی" که به مناسبت عید قربان به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و مجمع محبان اهل بیت (ع) برگزار گردید از کتاب "عکاسی دیجیتال" تالیف طیبه ابریشم کش رونمایی شد.
سجاد مظفری تبار با تاکید براینکه اقدامات فرهنگی و معرفی کتاب‌های مفید گام مهمی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی است و بدون شک تداوم و حمایت از چنین فعالیت‌هایی امکان توزیع عادلانه مطالعه برای همگان را در جامعه فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: کتاب "عکاسی دیجیتال"در ۲۰۰ نسخه در ۳۱۴ صفحه توسط سوره تماشا منتشر و برای بهره مندی علاقه مندان به هنر عکاسی وارد بازار نشر شد.
وی با اشاره به درج عنوان" کاشان پایتخت کتاب ایران" بر روی لباس شرکت کنندگان این مسابقه در جهت علاقه مندی نوجوانان و جلب توجه خانواده ها به کتاب و کتاب خوانی، هدف از برگزاری مسابقه"دو و میدانی"را ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان، شناخت استعداد ها در این رشته ورزشی و همچنین ارتقای سطح ورزشکاران به منظور اعزام آنان به مسابقات استانی و کشوری دو و میدانی ذکرکرد.
معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان پیرامون برگزاری مسابقه" دو و میدانی" گفت: در این مسابقه  ۶۰ شرکت‌کننده در رده‌های سنی۱۲ تا ۱۸ سال با پیمودن مسیر ۲ کیلومتری از چهار راه آیت اله کاشانی به سمت خیابان باب الحوائج با یکدیگر به رقابت پرداختند.
معرفی برترین های مسابقه"دو و میدانی "
مسابقه"دو ومیدانی" قهرمانی عید قربان با ۶۰  نفرشرکت کننده و معرفی برگزیدگان به پایان رسید.
سجاد مظفری تبار افزود: در مسابقه"دو و میدانی"که در راستای شناخت استعدادهای بالقوه و کسب موفقیت بیشتر ورزشکاران درسنین و در سطوح بالاتر برگزار شد ، محمد چهارباغی موفق شد ضمن قرار گرفتن در جایگاه اول ، دوچرخه و مدال این مسابقه را از آن خود کند.
وی یادآورشد: همچنین در این مسابقه الیاس بابایی و علی رحیمی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این مسابقه قرار گرفتند واز پرهام عامری با اهدا جایزه به عنوان کوچک ترین شرکت کننده  تقدیر شد.
معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشانی اظهار داشت:  در پایان این برنامه ورزشی، با اهدای جوایز به ۵ نفراز برگزیدگان به قید قرعه به نام های روح اله خادم، یوسف محمد تقی زاده، متین ظهریان،  محمدامین حسن زاده و  علی کاظمیان قمصری تبجیل شد.
گفتنی است شرکت در مسابقه"دو و میدانی" برای همه شرکت‌کنندگان سنین ۸ تا ۱۲ سال پسر آزاد اعلام شده بود و این مسابقه با همکاری پلیس راهور و هئیت دو و میدانی برگزار شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات