بازدید از روند کشتارگاه صنعتی نجف آباد

بازدید از روند کشتارگاه صنعتی نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، ۲۷ مردادماه مغزی قائم مقام شهردار و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، پوراسماعیلی خزانه دار شورای اسلامی شهر ، مهندس فاضل معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری ، بهراه تنی چند از مدیران ستادی شهرداری بازدیدی از روند پروژه کشتارگاه صنعتی نجف آباد بعمل آوردند.


در همین خصوص قائم مقام شهردار گفت: عملیات اجرایی اولین فاز کشتارگاه صنعتی نجف آباد با صرف اعتبار بالغ برهشت میلیارد تومان به پایان رسیده و در حال حاضر دو مناقصه دومین فاز آن به ارزش ۱۲ میلیارد تومان شامل خرید تجهیزات و تکمیل ساختمان و ابنیه برگزار و تعیین پیمانکارصورت گرفته و قرارداد آن انجام شده و درحال کار می باشند.
محمد مغزی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به تکمیل سفت کاری و نازک کاری تعدادی از ساختمان های پیش بینی شده در این مجموعه اظهار داشت: بخش زیادی از بودجه صرف شده در اولین فاز کشتارگاه، طی رایزنی های گسترده صورت گرفته از طریق دفتر مقام معظم رهبری تامین شده و در دومین فاز نیز قرار است با صرف بودجه ۱۲میلیارد تومانی علاوه بر ساخت تصفیه خانه و بخش های دیگری از این مجموعه، تجهیزات مورد نیاز آن هم خریداری و نصب گردد.


مغزی سالن اصلی کشتارگاه را دارای مساحتی بیش از ۲۶۵۰ متر مربع در دو طبقه ،آغل با مجموع زیربنای سه هزار و پنجاه متر مربع، سالن پیش سرد با مساحت تقریبی دو هزار متر مربع، بخش فرآوری ضایعات در هفتصد و شصت متر مربع و قسمت اداری با مساحت ۵۳۰متر مربع از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای کشتارگاه صنعتی نجف آباد محسوب می شوند.


طی عملیات عمرانی اولین فاز این پروژه از ۴۷۰ تن فولاد برای ساخت سازه فلزی آن در خارج از شهرستان استفاده شده و نزدیک به ۲۵۰۰ متر مکعب نیز بتن ریزی انجام گرفته است.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری نجف آباد

    منبع خبر

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد یک شهرداری در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات