شاهین شهر شهر زنده و پویایی است

شاهین شهر شهر زنده و پویایی است

علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در مراسم معارفه شهردار شاهین شهر و با حضور مسوولان ارشد استان و شهرستان شاهین شهر و میمه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر گفت: بنده به صورت غیررسمی در شاهین شهر تردد نموده ام و بسیار به این شهر علاقه مندم و آن را شهری زنده و پویا دیده ام زیرا شاهین شهر به خاطر سکونت اقوام مختلف درآن خاستگاه علم ، هنر و خلاقیت شده است.
وی در ادامه افزود : پروژه متروی شاهین شهر به اصفهان یکی از پروژه های اولویت دار در توسعه اقتصادی استان است و خوشبختانه اخیراً  جلسات اصلی آن در استانداری تشکیل گردیده ولی باید پیرامون پیشرفت پروژه مترو جلسات لازم برگزار تا به نتیجه برسد.
مقدس زاده مشکلات پروژه های عمرانی نیمه تمام را عدم راهبری و مدیریت صحیح از موضع کارفرما، عدم احساس مسوولیت یا عدم توان اجرایی پیمانکار ، عدم تامین منابع مالی کافی و عدم تزریق مالی به موقع به پروژه همچنین عدم انسجام و هماهنگی بخش های حاکمیتی مرتبط با پروژه قلمداد نمود و از مسوولان خواست برای برون رفت از مشکلات عمرانی این موارد را رعایت نمایند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد : پرتال سرمایه گذاری در استان برای نخستین بار راه اندازی شده است و  در این راستا براساس طرح آمایش زمینه های پروژه های اقتصادی استان را شناسایی نموده و اخذ مجوزهای طولانی مدت توسط سرمایه گذار را حذف کرده و به محض انتخاب سرمایه گذار مجوز به نام وی صادر می گردد.
وی گفت : ۵۸۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در ابتدای شروع طرح پرتال سرمایه گذاری شده و به دلیل اهمیت طرح پرتال سرمایه گذاری، به دستور ریاست جمهور کشورمان این طرح به تمامی استانداری های سراسر کشور ابلاغ شده است.
مقدس زاده با اشاره به شرایط کاملا" مساعد شاهین شهر برای جذب سرمایه گذار، احیاء و مرمت ارگ تاریخی مورچه خورت شهرستان شاهین شهر و میمه را یکی از زمینه های سرمایه گذاری عظیم اقتصادی عنوان نمود و از مسوولان خواست در این راستا همکاری نمایند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به وضعیت شهرداری ها گفت: پایه و سرمایه فعالیت شهرداری ها کارگران خدوم و زحمتکش هستند بعد از آن کارکنان و کارشناسان و بنده بر دست تک تک آنان بوسه می زنم.
مقدس زاده با تشکر از زحمات شهرداران و مدیران سابق شاهین شهر گفت: شهرداری شاهین شهر یکی از شهرداری های مهم در استان است  و با سابقه و درایت کاری ارزشمندی که بنده در جناب عشقی سراغ دارم و همان طور که در چند ماه سرپرستی ، با مدیریت درآمد و هزینه ، شهرداری و شهر را به نحو احسن اداره نمود از این به بعد نیز با همت و پشتکار مضاعف وی و همکاری شهرداری و ادارات دیگر شهر ، نام شاهین شهر همانند گذشته در سطح استان و کشور خواهد درخشید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در پایان تصریح نمود: امیدواریم با همکاری همه مسوولان امر تمامی مسائل و مشکلات مالی شهرداری شاهین شهر و شهر حل شود.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : در شرایط کنونی تعامل و همکاری مسوولان می تواند در برون رفت از مشکلات بسیار راهگشا باشد.
وی ضمن تشکر از شهردار سابق شاهین شهر گفت: با روحیه جهادی و تعامل بسیار خوب شهردار جدید شاهین شهر همانند چند ماه گذشته با همکاری سایر مدیران از مشکلات شهرداری و شهر فایق خواهند آمد.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به پروژه مهم و اساسی متروی شاهین شهر به اصفهان اشاره نمود و گفت: امیدواریم با همکاری مسوولان استانی و کشوری این مهم که نیاز شهر است به سرانجام برسد.
اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در مراسم تودیع و معارفه شهردار شاهین شهر گفت: امیدواریم با دستان پرتوان جناب عشقی شهردار جدید شاهین شهر و همکاری همه مسوولان، همانند گذشته از مشکلات عبور نماییم.
وی در ادامه با بیان اینکه زیرساخت های متروی شاهین شهر به اصفهان فراهم گردیده از مسوولان امر خواست برای احداث و بهره برداری از این پروژه عظیم یاری نمایند.
فرهادی با اشاره به موضوع تحریم کشور جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان خارجی گفت: مردم و مسوولان کشور ما همواره در مشکلات و ناملایمات با توکل به خداوند متعال و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) سربلند و پیروز بیرون آمده و هم اکنون نیز با اراده خداوند از این مهم با موفقیت فائق خواهند شد.
علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حضار گفت: از تمامی کارکنان و کارگران خدوم شهرداری شاهین شهر که در شرایط نامساعد مالی شهرداری با تمام قوا کار و تلاش می نمایند تشکر و قدردانی می نمایم.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند از مجموعه شهرداری خواست آنان را تکریم نموده و امانت داران خوبی برای شهر و شهروندان باشند.
فتحی پروژه مترو را یکی از نیازهای مهم شهروندان شاهین شهر عنوان نمود و از مسوولان استانی و کشوری خواست پیرامون مشکلاتی نظیر استانی شدن ارزش افزوده ، عدم صدور مجوز طرح های تفضیلی و جامع و کاهش یا قطع عوارض و مالیات صنایع بزرگ اطراف شاهین شهر به شهرداری چاره اندیشی و مساعدت نمایند.
وی حمایت از سرمایه گذار و سرمایه گذاری را از مهم ترین برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر دانست و از مسوولان شهر تقاضا نمود در این زمینه با شهرداری همکاری و مساعدت نمایند.
رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان ارجمند شاهین شهر از آنان خواست بیش از پیش نسبت به پروژه های عمرانی شهرداری همکاری نمایند.
فتحی خاطر نشان نمود:  با تجربه و تلاشی که شهردار جدید شاهین شهر جناب عشقی دارند با مدیریت بر درآمد و هزینه از مشکلات سربلند بیرون خواهند آمد.
حمید عشقی شهردار جدید شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور همه مردم و مسوولان در مراسم گفت: برنامه کاری و خدمتی بنده بر سه اصل صداقت شفافیت و تعامل استوار خواهد بود زیرا اعتقاد دارم با رعایت این اصول بسیاری از مشکلات و معضلات مرتفع خواهد شد و از خداوند متعال می خواهم بنده را در این راه کمک و هدایت عطاء فرماید.
وی در ادامه افزود: در این راستا همکاران خود را نیز در شهرداری به رعایت این سه اصل مهم و اساسی توصیه نموده و همواره در کار و تلاش خود را خادم مردم بدانند.
عشقی با تشکر از زحمات و تلاش های شهرداران و شوراهای سابق شاهین شهر گفت: اولویت اول و آخر بنده کار و تلاش در راستای خدمات رسانی به مردم بوده و با قضاوت مسوولان سابق و تفسیر کار آنان ، همچنین ورود به مسائل حاشیه ای وقت خود را اتلاف ننموده و صرفاً هدف ما کار و خدمت صادقانه به شهروندان ارجمند می باشد و همه  شهرداری را به این امر توصیه می نمایم و امیدوارم نام شاهین شهر همانند گذشته در سطح استان و کشور به خوبی بدرخشد.
شهردار شاهین شهر با اشاره به پروژه متروی شاهین شهر به اصفهان گفت: خوشبختانه استاندار و معاون هماهنگی امور استانداری اصفهان توجه ویژه ای به بهره برداری از این پروژه داشته و با توجه به پیشرفت خوب طرح مترو ، امیدواریم در این راستا اتفاقات خوب و ثمربخشی از سوی مسوولان امر صورت پذیرد.
عشقی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم اعتماد اعضای شورای اسلامی شاهین شهر نسبت به بنده را با کار و تلاش مضاعف خود و همکاران در شهرداری جبران نموده و خدمتگزاری خوب و صدیقی برای شهروندان گرانقدر شاهین شهر باشیم.
شایان ذکر است در این مراسم با قرائت حکم استاندار اصفهان حمید عشقی به عنوان شهردار جدید شاهین شهر معرفی گردید.
گفتنی است حمید عشقی شهردار شاهین شهر سوابقی همچون شهردار منطقه یک خمینی شهر، شهردار شهر دهاقان، عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر خمینی شهر، معاون اداری و مالی شهرداری مبارکه ، معاون اداری و مالی شهرداری خمینی شهر ، رئیس گروه خدمات شهری شهرداری های استان و معاونت پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین شهر را در کارنامه خدمتی خود دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات