آمادگی دولت برای همکاری با مدیریت شهری مشهد به‌منظور تدوین منشور حقوق شهروندی

آمادگی دولت برای همکاری با مدیریت شهری مشهد به‌منظور تدوین منشور حقوق شهروندی

آمادگی دولت برای همکاری با مدیریت شهری مشهد به‌منظور تدوین منشور حقوق شهروندی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، شهیندخت مولاوردی، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور شهروندی صبح امروز ضمن حضور در سی‌وچهارمین جلسه علنی شورا به بیان سخنانی پرداخت و اظهارکرد: مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری باید در برنامه‌ریزی‌های مرتبط با حقوق شهروندی بعنوان بازیگر اصلی در کنار دولت و حاکمیت ظاهر شود و این امر موجب ارتقای سطح رضایتمندی عمومی خواهد شد.

مولاوردی با بیان اینکه در زمینه شاخص رضایتمندی عمومی جامعه وضعیت خوشایندی نداریم، افزود: افزایش رضایتمندی عمومی موجب ارتقاء سرمایه اجتماعی، امید و اعتماد در جامعه می‌شود؛ اعتماد، نشاط و امید اجتماعی ثمره مدیریت منابع است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور شهروندی در ادامه صحبت های خود به تدوین منشور حقوق شهروندی در دوره جدید مدیریت شهری مشهد اشاره و گفت: این اقدام شورای پنجم شهر مشهد اقدامی قابل تقدیری است و پس از نهایی شدن می‌تواند بعنوان الگویی در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

مولاوردی افزود: مجموعه تلاش‌های انجام شده در مدیریت شهری و شورای شهر مشهد در خصوص حقوق شهروندی می‌تواند نقش مهمی در تحقق شعار «مشهد شهر امید، شهر زندگی» داشته باشد و برای همکاری های بیشتر با این مجموعه اعلام آمادگی می کنیم.

وی در پایان گفت: دولت ظرف یک سال اخیر با چالش‌هایی روبر شده است؛ صاحبنظران، کارشناسان و دلسوزانی که دغدغه ایران و اسلام را دارند و حفظ تمامیت ارضی و ثبات امنیتی، اقتصادی و سیاسی کشور برایشان مهم است باید دولت را برای عبور از این چالشها حمایت و راهنمایی کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات