۳۸ پروژه در حوزه راه و شهر سازی در کهگیلویه لنده بهمئی و چرام  به مناقصه رفته

۳۸ پروژه در حوزه راه و شهر سازی در کهگیلویه لنده بهمئی و چرام به مناقصه رفته

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد،محمد رضا عابدی اظهار داشت:از جمله پروژه های مذکور می توان به جاده سوق دهدشت اشاره کرد که بیش از ۱۰ سال از عملیات ساخت بزرکراه ۱۰کیلومتری سوق به دهدشت می‌گذرد که اعتبار آن از محل  ماده ۱۸۰ بوده  .که سالهاست تخصیص اعتباری در این بند نداشتیم که با تلاشهای انجام شده احداث آن سرعت گرفته و با پیشرفت ۸۲ درصدی  طی دوسال اخیر عملا رو به پایان است و امیدواریم طبق برنامه زمان بندی شده تا پایان شهریور جهت رفاه حال مردم عزیز زیر بار ترافیک  برود.

عابدی تصریح کرد: از پروژه های دیگر این حوزه  می توان از محور چرام – دهشت نام بردکه سالها راکد بوده و در حال حاضر با سرعت چشم گیری عملیات اجرایی پروژه با توجه به محدودیت های اعتباری در حال اجرا ودر شرف اسفالت است.

وی به پروژه آب حیات که نقطه حادثه خیز بوداشاره کردو افزود: و در حا ل حاضر با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد ریال درحال اجرا است.

عابدی آسفالت حدود ۹ کیلومتر از پروژه سرفاریاب- باغچه سادات –سپیدار و سپیدار مرکزی را که در مرحله بهره برداری است از جمله پروژه های دیگر در حوزه کهگیلویه عنوان کرد..

این مسئول تاکید کرد: پروژه پل  لنده که سالها متوقف بوده  و هم اکنون پیمانکارجدید  تعیین شده و عملیات خاکبرداری محور و بتن ریزی در حال انجام می باشد.

در شهرستان بهمئی در حوزه راه وشهرسازی فقط  ۵ هزار میلیارد ریال پروژه داریم.

عابدی یادآور شد:در بخش راه روستایی در کهگیلویه ۹۰ کیلومتر با اعتبار ۲۸ میلیار ریال ، در بهمئی ۳۳ کیلومتر با اعتبار ۷ میلیارد ریال ، در لنده ۱۲ کیلومتربا اعتبار  دو هزار و۱۰۰ میلیارد ریال ، در چرام ۲۲ کیلومتر با اعتبار ۷ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد:پروژ ه اتصال لنده تشان با اعتباری بالغ بر سیصد میلیارد تومان در یکسال گذشته مطالعه مجوز اخذ و در پیوست بودجه ۹۷ لحاظ و عنقریب به مناقصه میرودکه کل منطقه جنوب غربی استا ن را ازبن بست نجات میدهد.

«اَخْسَرُ النّاسِ مَنْ قَدَرَ عَلی اَنْ یَقُولَ الْحَقَّ وَ لَمْ یَقُلْ(۲)؛ علی علیه‌السلام فرمود: زیان‌کارترین مردم کسی است که بتواند حق را بگوید، ولی لب فرو بندد و نگوید.»

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

منبع خبر

اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

    نظرات