همزمان با هفته دولت انجام می شود؛ افتتاح ۴۲ پروژه عمرانی در استان خراسان رضوی با اعتبار بیش از ۱۱۰۰میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا اخوان عبداللهیان ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های آماده افتتاح این اداره کل در هفته دولت گفت: در حوزه بازآفرینی شهری ۲۲ پروژه آماده افتتاح است که از آن جمله می‌توان به ۸ پروژه احداث ساختمان به متراژ ۸ هزار مترمربع با اعتبار ۷۴ هزار و ۱۰۱ میلیون ریال،۵ پروژه تامین برق و روشنایی به طول ۷۸ کیلومتر با اعتبار ۱۱۴ هزار و ۹۱ میلیون ریال اشاره کرد .

وی افزود: همچنین ۴ پروژه بهسازی و اجرای شبکه فاضلاب به طول ۵۳.۶ کیلومتر و اعتبار ۱۸۰ هزار و ۷۷ میلیون ریال، ۲ پروژه روشنایی به میزان ۲۳۰۰ چراغ روشنایی با اعتبار۳۵ هزار و ۸۴۳ میلیون ریال، یک پروژه بهسازی معابر به اعتبار ۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، یک پروژه زیباسازی پارک به اعتبار ۳ هزار و  ۳۷۵ میلیون ریال و یک پروژه ساماندهی رودخانه به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۱۴ هزار میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این اداره کل در حوزه بازآفرینی شهری در هفته دولت امسال می باشد .

وی در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه احداث ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی گفت: یک مجتمع فرهنگی هنری به متراژ یک هزار و ۹۵۰ مترمربع و اعتبار ۲۶ هزار و۴۵۰ میلیون ریال، یک مرکز بهداشتی درمانی به متراژ ۵۲۵ مترمربع و اعتبار ۱۰ هزار و ۶۹۵ میلیون ریال و دو مرکز مطالعه و کتابخوانی به متراژ ۵۶۵ مترمربع و اعتبار ۸ هزار و ۶۶۰میلیون ریال از پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه احداث ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی هستند .

اخوان عبداللهیان همچنین به پروژه‌های آماده افتتاح مسکن مهر اشاره کرد و گفت: ۱۲ پروژه مسکن مهر به متراژ ۹۵۷ مترمربع و اعتبار ۶۲۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد .

وی افزود: همچنین ۴ پروژه راه روستایی به طول مجموعاً ۹ کیلومتر و اعتبار ۱۹ هزار میلیون ریال نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع یک هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، همچنین به میزان اشتغال زایی پروژه‌های آماده بهره برداری اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در مجموع یک هزار و ۸۹۱ شغل مستقیم و یک هزار و ۳۳۸ شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات