مترو مهجورترین پروژه در میان تمام پروژه های عمرانی کشور است

مترو مهجورترین پروژه در میان تمام پروژه های عمرانی کشور است






احمدرضا محسنی با اشاره به بازدید اخیر اصحاب رسانه استان البرز از روند اجرای پروژه قطار شهری کرج، اظهار کرد: انتشار و انعکاس رخ دادها پیرامون اجرای این پروژه الزاما بیان حقیقی اقدامات انجام گرفته محسوب نمی شود.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و طی ۴ دهه اخیر بیشترین فشار و هجمه های خارجی و بعضا داخلی وضعیت دشوار و حساسی را برای همگان رقم زده است، افزود: دشمن بعد از جنگ تحمیلی ۸ ساله همواره درصدد است با تحمیل تحریم های ناجوانمردانه هویت و ماهیت ایران را نا چیز و بی اهمیت جلوه دهد.

مدیر پروژه خط ۲ متروی کرج تصریح کرد: بی شک افرادی که عاشقانه به این آب و خاک دل بسته اند و تحت تاثیر تهاجم تجاوزگرانه به حریم معنوی کشور قرار نمی گیرند، می توانند صادقانه قضاوت کنند که طی دهه های گذشته در حالی حجم عظیمی از سازندگی و آبادانی در کشور رخ داده که در طول تمام اعصار و حتی در قیاس با بسیاری از کشورهای رو به توسعه  دیگر ، بی نظیر و تحسین بر انگیز بوده است.

محسنی ادامه داد: اجرای پروژه های بزرگ صنعتی، معدنی، عمرانی و غیره در کشور اقدام سترگی به شمار می رود که طی دهه های گذشته تا کنون توسط مهندسان، متخصصان و کارگران به سامان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه مترو پیچیده ترین، دشوار ترین و مهجورترین پروژه در میان تمام پروژه های عمرانی کشور به شمار می رود، گفت: به طور قطع آنچه در عمق چند متری از سطح زمین رخ می دهد، توسط جامعه دیده نمی شود؛ از طرفی باید به این نکته نیز اشاره کرد که برای فهم درست از گزارش های تخصصی و مهندسی پروژه مذکور همچنین اعداد و ارقام موجود در آن به دانش مهندسی نیاز داریم که بدیهی است این آگاهی برای همگان وجود ندارد.

مدیر پروژه خط ۲ متروی کرج گفت: عملیات ساخت مترو، حفر تونل ها و حجم عظیمی از خاکبرداریی انجام گرفته و تنها در صورتی برای عموم مردم قابل دریافت خواهد بود که کوهی بزرگ بر آن ها فراز شود.

محسنی در پایان خطاب به خبرنگاران و با اشاره به اینکه به طور حتم شهروندان زمانی وارد مترو خواهند شد که این پروژه به سرانجام رسیده و کمتر کسی به سختی های پشت سر گذاشته شده توجه خواهد کرد، گفت: چشمان اصحاب رسانه بیناتر و قلم آن ها تواناتر از هر چیزی برای ثبت واقعیت های این پروژه و اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات