حضور شهردار ولایت فراه افغانستان در شهرداری بیرجند شهردار ولایت فراه: بیرجند را شهری پاک و آرام دیدم

حضور شهردار ولایت فراه افغانستان در شهرداری بیرجند شهردار ولایت فراه: بیرجند را شهری پاک و آرام دیدم

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ روز گذشته شهردار ولایت فراه در شهرداری بیرجند حضور یافت و با اشاره به نظافت و امنیت شهر بیرجند در مورد فعالیت های شهرداری و زمینه های همکاری شهرداری های فراه و بیرجند بحث و تبادل نظر گردید.

عبدالرحیم اسحق زی افزود: ما در بیرجند احساس بیگانگی نمی کنیم زیرا هر دو کشور اسلامی، هم دین و هم زبان می باشند و تلاش داریم تا روابط خوبی بین طرفین ایجاد گردد.

شهردار بیرجند نیز در این نشست که با حضور مدیران شهرداری برگزار گردید با اشاره به تفاهم نامه ای فیمابین شهرداری بیرجند و شهرداری ولایت فراه عنوان کرد: انتظار می رود همکاری فنی در زمینه تهیه طرح های توسعه شهری، اصلاح ساختار اداری شهرداری، آموزش، تهیه مصالح ساختمانی و مبلمان شهری و اجرای پروژه های عمرانی و فضای سبز شهری بین دو شهرداری بیرجند و فراه صورت پذیرد.

مهندس محمد علی جاوید ادامه داد: تحقیق و بررسی در خصوص مشخص نمودن مناسبت های فرهنگی و در صورت امکان اجرای برنامه های مشترک در مرکز هر دو استان لازم است.

وی در پایان به بررسی موضوع خواهر خواندگی و نامگذاری دو خیابان؛ یک خیابان در بیرجند و یک خیابان در فراه به نام مفاخر طرفین اشاره کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات