پروژه های مختلفی برای ساماندهی حاشیه نشینی در تبریز اجرا می شود

پروژه های مختلفی برای ساماندهی حاشیه نشینی در تبریز اجرا می شود

به گزارش شهریار، بهروز قاسمی با حضور در برنامه تلویزیونی "تبریزیم" با بیان اینکه احیا و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به عهده این شرکت است، اظهار کرد: احیا و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری نیازمند ساختار با امکانات قانونی بود که در سال ۷۴ این شرکت مجوز فعالیت دریافت و کار خود را آغاز کرده است.

وی از جمله اقدامات شاخص این شرکت را نوسازی بافت فرسوده غرب بازار تبریز عنوان کرد و گفت: پروژه احداث بازار مشروطه از جمله اقدامات شاخص این شرکت است که بافت فرسوده غرب بازار تبریز را نوسازی کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران آذربایجان شهرداری تبریز با اشاره به بافت حاشیه نشینی کلانشهر تبریز نیز اظهار کرد: بافت حاشیه نشینی شهری که بیش از دو هزار هکتار در این کلانشهر است، ۴۸ هکتار آن در پهنه پرخطر قرار گرفته و پاسخگوی رفع نیاز در برابر زلزله نمی باشد که این شرکت وظیفه طراحی، تملک و اجرای پروژه در این مناطق را بر عهده دارد.

وی در ادامه به سایر وظایف این شرکت در شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: پروژه عتیق، پروژه میارمیار، پروژه چوخورلار، احداث ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه برای حاشیه نشینان، پروژه قطران در منطقه ارم و پروژه اسدگلی از جمله پروژه های در دست اجرای شرکت توسعه و عمران آذربایجان شهرداری تبریز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات