همزمان با هفته دولت ،اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پیوست

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از پیوستن این اداره کل به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی درتشریح این خبر گفت : همزمان با هفته دولت ،سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در این اداره کل آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس  که گام دیگری درراستای تکریم مراجعین و تسریع و تسهیل خدمت رسانی به شمار می رود، این اداره کل به محض دریافت درخواست شهروندان، به جز موارد بسیار معدودی که مرتبط با موضوعات محرمانه است، به صورت آن لاین پاسخ خواهد داد .

این مقام مسئول با  اشاره به قابلیت انتشار مدارک و مستندات زیست محیطی از طریق این سامانه گفت:اسناد و مدارک طبقه بندی شده و محرمانه در سازمان حفاظت محیط زیست و بالتبع درادارات کل استانی بسیار محدود بوده و اصل بر انتشار اطلاعات است.

وی تشریح کرد: از این پس محققان، پژوهشگران، اصحاب رسانه و خبر و دیگر متقاضیان دریافت اطلاعات و آمار این اداره کل می توانند بدون محدودیت از طریق سامانه یاد شده به آدرس www.foia.iran.gov.ir که لینک آن در تارنمای این اداره کل به آدرس www.rko.doe.ir نیز قرار گرفته است، ثبت نام و درخواست خود را مطرح سازند.

تورج همتی راه اندازی این سامانه در اداره کل حفاظت محیط زیست استان را گامی دیگر درراستای رعایت حقوق شهروندی و کاهش تقاضاهای حضوری دانست و افزود: شهروندان می توانند درصورت عدم دریافت پاسخ مورد نظر، شکایات خود را از طریق کمیسیون مربوطه در آدرس یاد شده اعلام و پیگیری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات