کاشت درختان ودرختچه های مقاوم به کم آبی در سطح شهر ارومیه

کاشت درختان ودرختچه های مقاوم به کم آبی در سطح شهر ارومیه

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اعلام کرد: درختان ودرختچه های مقاوم به کم آبی دربلوارها ومیادین سطح شهر ارومیه از اولویت های فضای سبز شهری است.

به گزارش مدیریت  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان بیان کرد: یکی از اصول مهم در ایجاد فضای سبز استفاده از درخت و درختچه‌های مناسب آن منطقه است که این موضوع علاوه بر کاهش مصرف آب ،در زیبایی هر چه بیشتر شهر نقش به سزایی دارد .

وی ادامه داد: عملیات کاشت  گونه های گیاهی متناسب با تمام شرایط میکروکلیمائی  شهرارومیه دردستورکارسازمان قرارگرفته است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه یکی از اهداف سازمان را شناسایی گونه های متفاوت با بافت غالب موجود در شهر و البته سازگار با شرایط اقلیمی عنوان کردوگفت : توسعه روزافزون شهری و زندگی شهرنشینی آثار نامطلوبی در حیات شهروندان دارد که سعی سازمان براین است تا با توسعه فضاهای سبزشهری درصدد کاهش اثرات این عوامل نامطلوب باشد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در جهت توسعه در بخش پوشاک خواهان مشارکت با سرمایه گذاران  شهر ارزروم  برای از سرگیری پروژه سرمایه گذاری ازکشور ترکیه به نام تکبیر در زمین به مساحت ۳۰ هزار متر مربع  که  هم اینک راکد مانده است،  هستیم .

گفتنی است؛ استاندار شهر ارزروم کشور ترکیه از شهردار ارومیه در این جلسه دعوت کرد برای افزایش تعاملات و توسعه ورزش زمستانی در شهر ارومیه بازدیدی از ارزروم و انجام مذاکرات  داشته باشند و خاطر نشان کرد متولی ورزش های زمستانی در شهر ارزروم نیز با شهرداری آن شهر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات