مشهد را با دیپلماسی هنری به جهان معرفی خواهیم کرد

مشهد را با دیپلماسی هنری به جهان معرفی خواهیم کرد

مشهد را با دیپلماسی هنری به جهان معرفی خواهیم کرد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد مقدس گفت: مشهد را با دیپلماسی هنری به جهان معرفی خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدرضا فرهادی نیا در مراسم اختتامیه جشنواره عکس خانه بهار ۹۷ با اشاره به نمایش عکس های برگزیده در بوستان ملت افزود: نگارخانه و سالن های زیادی برای برگزاری این نمایشگاه و مراسم اختتامیه جشنواره در اختیار داشتیم اما هدفمان آوردن هنر شهری در دل مردم و میان مردم است.
وی اضافه کرد: یکی از بهترین خدمات به هنرمندان این است که آثار و هنرشان بیشتر دیده شده و مخاطب دیگری داشته باشد لذا برای اولین بار عکس های برگزیده جشنواره عکس خانه بهار را در نمایشگاهی ۲۴ ساعته در بوستان ملت در معرض نگاه شهروندان قرارداده ایم.
وی با بیان اینکه از ابتدا اعلام کرده ایم که روابط عمومی شهر هستیم نه فقط روابط عمومی شهرداری مشهد، اظهار کرد: به همین منظور در نظر گرفته شد در این مراسم از دو تن از عکاسان برجسته مشهدی که در عرصه ملی و بین المللی مطرح و شناخته شده هستند نیز تقدیر کنیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد مقدس با ارائه گزارش کوتاهی از مراحل برگزاری جشنواره عکس خانه بهار ۹۷ ادامه داد: برنامه های ویژه ای برای معرفی شهر مشهد به جهان با استفاده از ظرفیت های هنری و رسانه ای از جمله عکاسی داریم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات