آگهی مناقصه عمومی نوبت…

آگهی مناقصه عمومی نوبت دوم - مرحله اول

شهرداری بهبهان در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز و تاسیسات مربوط به آن و چمن زنی سطح شهر بهبهان را به پیمانکارن واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکتهای خدماتی واجد شرایط و مرتبط و دارای تخصص در زمینه حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و دارای تائیدیه صلاحیت معتبر از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دعوت به عمل می شود جهت خرید و دریافت فرم شرکت در مناقصه به امورقراردادهای شهرداری مراجعه نمایند.

۱- اسناد مناقصه در مقابل پرداخت مبلغ ۰۰۰ / ۵۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به حساب شماره ۲۱۷۰۰۹۲۲۶۸۰۰۴ بانک ملی بنام تمرکز درآمد متفرقه خزانه معین خوزستان تسلیم می گردد.

۲- مبلغ قیمت پایه (برآورد اولیه) ماهیانه : ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰/۲ ریال می باشد.

۳- شرکت کنندگان می بایست مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۲۰/۳ ریال را به صورت ضمانت نامه بانکی (ضمانتنامه بانکی باید با اعتبار ۳ ماهه باشد) یا به صورت واریز نقدی به حساب سپرده شماره ۳۱۰۰۰۰۳۳۵۰۰۰۱ بنام شهرداری بهبهان نزد بانک ملی به عنوان (سپرده شرکت در مناقصه) پرداخت نماید.

۴- مدت قرارداد با برنده مناقصه : یک سال (۱۲ ماه شمسی) می باشد (که در صورت رضایت کارفرما، قرارداد قابل تمدید میباشد.)

۵- حجم کل عملیات (حفظ و نگهداری فضای سبز) بالغ بر ۹۰۰۰۰۰ مترمربع (بصورت پراکنده) می باشد.

۶- موضوع کار : حفظ و نگهداری تمامی فضای سبز سطح شهر، پارکها و بلوارها و اماکن عمومی تحت پوشش شهرداری، وجین، علف زنی و جمع آوری علفهای هرز در سطح فضای سبز، آبیاری کل فضای سبز اعم از قسمتهایی که آب لوله کشی دارد و قسمتهایی که می بایست با تانکر آبیاری گردد. پاکسازی، لایروبی و حراست از حوضچه ها و آب نماها، انجام هرس و شکل دهی فیزیکی درختان و درختچه های فضاهای سبز و معابر شهری، احداث تشتک جهت تمامی درختها و درختچه ها، کاشت گل فصلی در محلهای موردنظر شهرداری، تهیه لباس متحدالشکل با رنگ و جنس مناسب با درج کد و آرم شرکت بر روی آن، حفظ و نگهداری مبلمان (سطل زباله، صندلی و وسایل بازی و ورزشی) روغن کاری و گریس کاری وسایل بازی و تعمیر شکستگی و خرابی آن، نگهداری و کنترل سیستم روشنایی و تعویض چراغهای سوخته و سایر قطعات مستهلک، لوله کشی و انجام تعمیرات و تعویض لوازم و تهیه اتصالات رو سطحی آن، نظافت و پاکسازی کل محدوده فضای سبز، نظافت و انجام خدمات مربوط به سرویسهای بهداشتی، کاشت درخت و درختچه، پخش کود در صورت تهیه کود حیوانی، شیمیایی و سموم دفع آفات نباتی توسط کارفرما و استفاده از آن با هماهنگی ناظرین شهرداری، نگهداری و نظافت آلاچیقها، هرس درختان و درختچه ها و جمع آوری خار و خاشاک و سرشاخه های هرس شده و علف زنی، چمن زنی و پیرایش چمن و کوتاه نمودن چمن، گوشه ها، کناره ها و دور درختان حداقل دوبار در ماه و جمع آوری و حمل چمنهای بریده شده ،تهیه نهاده های مورد نیاز از قبیل نشاء گل ،بذر گل ، کود ،سموم مورد نیاز به عهده کارفرما و گل گلکاری و حفظ و نگهداری و عملیاتهای کودپاشی و سمپاشی با تمامی ابزار مورد نیاز به عهده پیمانکار و اجرای تعمیرات اساسی در صورت صلاحدید کارشناس فنی و کارفرما به عهده شهرداری می باشد .

۷- هزینه انتشار آگهی ها و هزینه کارشناسی جهت تعیین قیمت پایه مناقصه به هر تعداد نوبت بر عهده برنده مناقصه می باشد.

۸- شهرداری در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات مختار می باشد و این حق را برای خود محفوظ می دارد که تمام یا تعدادی از پیشنهادات را رد نماید و به هیچ وجه مقید به پیشنهاد خاصی نبوده و نیز تعهدی بر امضاء پیمان با ارائه دهنده کمترین قیمت پیشنهادی را ندارد. و ارائه دهنده کمترین قیمت پیشنهادی، لزوماً برنده مناقصه نبوده و برنده مناقصه به تشخیص کارفرما و با توجه به جمیع جهات تعین و اعلام خواهد شد.

۹- به پیشنهادهای ارائه شده به صورت ناقص، مشروط، نامفهوم، مخدوش، فاقد سپرده، فاقد برآورد قیمت کارشناسی و فاقد برگ تائیدیه دستگاه نظارت و همچنین پیشنهاداتی که پس از انقضاء مهلت تعیین شده در آگهی برسد، ترتیب اثر نخواهد شد.

۱۰- محل دریافت اسناد : بهبهان، خیابان طالقانی، شهرداری بهبهان، واحد امور قراردادها می باشد.

۱۱- محل تحویل پیشنهادات : بهبهان، خیابان طالقانی، شهرداری بهبهان، دبیرخانه شهرداری می باشد.

۱۲- مهلت دریافت اسناد : از مورخه ۰۴/۰۶/۹۷ لغایت ۱۱/۰۶/۹۷ (همه روزه به جز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی)

۱۳- مهلت قبول پیشنهادات و پاسخ به مناقصه حداکثر تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه مورخه ۲۵/۰۶/۹۷ می باشد. (همه روزه به جز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی)

۱۴- تاریخ بازگشایی پاکات و برگزاری کمیسیون مناقصه : ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخه ۲۶/۰۶/۹۷ می باشد.

۱۵- جهت دریافت اسناد می بایست اساسنامه شرکت، آخرین آگهی تغییرات به همراه معرفی نامه از طرف شرکت و همچنین گواهینامه تائید صلاحیت معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه گردد.

۱۶- برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نگردند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۱۷- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه درج گردیده است .

۱۸- متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درساعات اداری با تلفن ۶-۵۲۷۲۶۱۷۴-۰۶۱ واحد امورقراردادها تماس حاصل نمایند.

حمیدرضا ورزشی

شهردار بهبهان


لینک اصل خبر در سایت شهرداری بهبهان

منبع خبر

شهرداری بهبهان

شهرداری بهبهان یک شهرداری در شهر بهبهان می باشد

    نظرات