پیام تبریک مهندس حقانی ؛ شهردار چابهار بمناسبت هفته دولت

پیام تبریک مهندس حقانی ؛ شهردار چابهار بمناسبت هفته دولت

ه فته دولت فرصتی است تا نیروهای خدومِ میدان کار و تلاش، از عرصه های مختلف در تجدید پیمان با آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی کنند تا درمقابل بد اندیشی های دشمنان این زمان، حماسه اقتصادی و همبستگی مردمی را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه های مختلف را تدبیر و فراهم آورند .
شهرداری چابهار نیز از این قائده مستثنی نبوده و به یاری خداوند متعال ۱۷ طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی با هزینه ای بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال را در سطح شهر چابهار در برنامه کاری خود تداعی نموده که متعاقباً و طبق برنامه زمان بندی هفته دولت به سمع و نظر شهروندان محترم چابهار خواهد رسید.

در هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجائی و باهنر، این دو معلم بزرگ عمل و اخلاق؛ هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران و کارمندان دولت به ویژه همکاران متعهد و خدوم در شهرداری چابهار تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در عرصه های مختلف به ویژه در راستای امید آفرینی، توجه به حقوق شهروندی، مردم داری و نیک اندیشی در حل مشکلات را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. سرافرازی و سربلندی روز افزون ملت شریف و سرزمین ماندگار ایران اسلامی را آرزومندم .

. لینک اصل خبر در سایت شهرداری چابهار

    منبع خبر

    شهرداری چابهار

    شهرداری چابهار یک شهرداری در شهر چابهار می باشد

      نظرات