پیام تبریک شهردار بندرکنارک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک شهردار بندرکنارک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند



درویش بلوچ نیا شهردار بندر کنارک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است. تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگذاری بی ادعا؛ سیره، منش و روش آنان بود.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، برای ساختن ایرانی مقتدر، ایرانی استوار، ایرانی آباد و ایرانی آزاد. در نظام اسلامی، فلسفه وجودی دولتها براساس خدمت ‌رسانی به مردم پایه ریزی شده است و کارمندان در آن، از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و تحقق بسیاری از اهداف به دست آنان است. همانانی که تمام همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت، فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریورماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به کارمندان پر تلاش شهرداری کنارک تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری تعالی و مردم عزیز شهرمان موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

درویش بلوچ نیا – شهردار بندر کنارک

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کنارک

    منبع خبر

    شهرداری کنارک

    شهرداری کنارک یک شهرداری در شهر کنارک می باشد

      نظرات