تاکنون  حدود ۷۹۰ میلیون تومان سود سهام به حساب سهامداران واریز شده است

تاکنون حدود ۷۹۰ میلیون تومان سود سهام به حساب سهامداران واریز شده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری آباده؛ جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خاک نسوز استقلال آباده با مشارکت ۴۸/ ۷۴ درصد از سهامداران و با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل معدن ، حسابرس و بازرس قانونی شرکت استقلال، سهامداران و اعضای شورای اسلامی شهر آباده با تشکیل هیئت رئیسه، روز یکشنبه گذشته در تالار هنر اداره ارشاد برگزار شد.غلامعباس زارع رئیس هیئت مدیره معدن در این جلسه؛ پرداخت سود سهام سال ۹۴ به سه هزار سهامدار این شرکت را در اولویت دستور کار اعضای هیئت مدیره این شرکت برشمرد. وی به شفاف سازی و عدم پنهان کاری تصمیمات هیئت مدیره جدید معدن اشاره کرد و افزود: تاکنون در حدود ۷۹۰ میلیون تومان سود سهام به حساب سهامداران واریز شده و مابقی سهامداران نیز سود سهام در سال ۹۴ آنان در طی ماه های آینده به حسابشان واریز خواهد شد. وی همچنین از پرداخت چک های معوقه اسفندماه ۹۶، پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان و همچنین پرداخت سود سهام در۴ ماه اول سال جاری خبر داد.
رئیس هیئت مدیره شرکت استقلال ۷۴ درصد از مجموع هزینه های جاری این شرکت را هزینه های پرسنلی و حقوق کارگران و کارمندان برشمرد. وی تعداد پرسنل شرکت استقلال را ۳۷۲ نفر خواند و افزود: این رقم در مقایسه با استانداردهای موجود در سایر شرکت های بورسی، رقم بالایی است. وی ساماندهی نیروهای موجود در بخش های اداری، معدن و کارخانجات صنعتی و نیز برنامه ریزی در جهت کاهش هزینه ها و افزایش راندمان معدن را از برنامه های کاری نام برد. رئیس هیئت مدیره معدن استقلال آباده استفاده از نخبگان و شرکت های دانش بنیان و به کارگیری نظریه های علمی و کاربردی آنان در جهت برون رفت از معضلات معدن را ضروری دانست. وی ورود بخش خصوصی به قسمت هایی از معدن، ساماندهی پیمانکاران مستقر در معدن، تهیه برنامه بلند مدت و نقشه راه در جهت جلوگیری از تصمیمات سلیقه ای، افزایش نظارت بر امور شرکت در قسمت های مختلف، چابک سازی شرکت های زیر مجموعه معدن خاک نسوز، و توسعه بخش تحقیقات را از برنامه های هیئت مدیره برای برون رفت از وضعیت موجود برشمرد.
رئیس هیئت مدیره معدن خاک نسوز استقلال آباده میزان فروش خاک در سال های ۹۴ و ۹۵ و ۹۶ را به ترتیب دو میلیون، یک میلیون و ششتصد هزار، و یک میلیون و هشتصد هزار تن عنوان کرد. وی هزینه فروش خاک در سال های ۹۴، ۹۵ ، ۹۶ را به ترتیب ۴۰ میلیارد، ۳۳ میلیارد و ۵۰ میلیارد تومان دانست که سود آنان به ترتیب ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون، ۸ میلیارد و یکصد میلیون و ۵ میلیارد و ششتصد میلیون تومان دانست. وی سود سهام قابل تقسیم سالهای ۹۴، ۹۵ و ۹۶ را مجموعا ۲۱ میلیارد تومان برشمرد.
وی از انتشار گزارش حسابرس و بازرسین قانونی شرکت خبر داد. و افزود: کلیه سهامداران می توانند با جستجوی عبارت «کباده» در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار (کُدال) جزئیات گزارش حسابرسان معدن را مشاهده نمایند.گفتنی است؛ در این جلسه مبلغ ۱/۳۰۰/۰۰۰ ریال،  بابت حق جلسه اعضای هیئت مدیره مورد تصویب سهامداران شرکت قرار گرفت. همچنین روزنامه های خبر جنوب و کیهان به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای اطلاع رسانی این شرکت مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری آباده

    منبع خبر

    شهرداری آباده

    شهرداری آباده یک شهرداری در شهر آباده می باشد

      نظرات