مهندس علی نیا در بازدید هیات رئیسه سازمان از دفتر نمایندگی ساری تاکید کرد: ضرورت معرفی اهداف و عملکرد سازمان توسط دفاتر نمایندگی در جهت جلب اعتماد عمومی
مهندس علی نیا در بازدید هیات رئیسه سازمان از دفتر نمایندگی ساری تاکید کرد:
ضرورت معرفی اهداف و عملکرد سازمان توسط دفاتر نمایندگی در جهت جلب اعتماد عمومی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه دفاتر نمانیدگی خط مقدم سازمان در مواجهه با مخاطبان هستند، بر ضرورت معرفی اهداف و عملکرد سازمان توسط دفاتر نمایندگی در جهت جلب اعتماد عمومی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، مهندس سیف اله علی نیا رئیس سازمان و دکتر سودابه مهری نایب رئیس اول و دکتر کامبیز رزقی دبیر سازمان روز شنبه ۱۰شهریور ماه از دفتر نمایندگی ساری بازدید کردند.
در ادامه بازدید، جلسه مشترکی با رئیس و کارکنان دفتر نمایندگی برگزار شد و در این جلسه مهندس علی نیا رئیس سازمان به نقش دفاتر نمانیدگی در جلب اعتماد عمومی در جهت ارتقاء جایگاه سازمان اشاره کرد و بیان داشت: دفاتر نمایندگی به عنوان خط مقدم سازمان در مواجهه با شهروندان ، سازندگان و مهندسان نقش بسزایی در معرفی اهداف و عملکرد این سازمان در جهت خدمت رسانی به جامعه دارند.
مهندس علی نیا همدلی در بین مجموعه کارکنان و اعضای هیات رئیسه را یک عامل مهم در پیشرفت امور دانست و افزود: ارائه خدمات مهندسی با کیفیت در جهت صیانت از حقوق بهره برداران و حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندان به عنوان هدف اصلی باید در راس تمامی امور قرار گیرد و دفاتر نمایندگی به واسطه ارتباط مستقیم با مخاطبان نقش مهمی در انتقال این دیدگاه به جامعه دارند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهار داشت:
تکریم ارباب رجوع و تکریم مهندسان از مهم ترین رویکرد هیات مدیره سازمان است و این رویکرد باید در تمامی فعالیت های ستاد و دفاتر نمایندگی در جهت ایجاد فضای کاری مطلوب و اثربخشی بیشتر مورد توجه جدی قرار گیرد.
در ادامه این نشست ، خانم دکتر مهری و دکتر رزقی به بیان نکاتی در خصوص فعالیت دفاترنمایندگی پرداختند و مهندس یزدان پناه رئیس دفتر نمایندگی ساری و کارکنان این دفتر نیز نقطه نظرات و دغدغه های سازمانی خود را بیان داشتند.
نظرات