آغاز عملیات اجرایی سه مجموعه تفریحی و گردشگری در سنندج

به گزارش روابط عمومی شورای شهر سنندج: این مجموعه های تفریحی شامل:
پروژه شهربازی روباز پارک ملت سنندج

مجموعه تفریحی ورزشی و گردشگری پینت بال و تنیس قشلاق گریزه
مجموعه تفریحی ورزشی و گردشگری کارتینگ قشلاق گریزه است.
پروژه شهربازی روباز پارک ملت سنندج یکی از این پروژه ها است که باسرمایه گذاری ۱۲۲ میلیارد ریال و در ۲ فاز ساخته می شود.
مجموعه تفریحی ورزشی و گردشگری پینت بال و تنیس قشلاق گریزه یکی دیگر از پروژه هایی است که امروز به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی آن اغاز شد.این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۶۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال احداث می شود و شامل مجموعه های پینت بال، تنیس و خدماتی، ساختمان اداری، فضای سبز، محوطه سازی، آلاچیق، باغ رستوران، مجموعه کودک و مجموعه فرهنگی است.

امروز همچنین عملیات اجرایی مجموعه تفریحی ورزشی و گردشگری کارتینگ قشلاق گریزه در زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال آغاز شدکاربری های ایجاد شده در این مجموعه نیز شامل مجموعه پیست کارتنیگ بین المللی،ساحتمان اداری، مجموعه تفریحی و فرهنگی، فضای سبز، مجموعه بیلیارد و ساختمان اداری است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج اظهار کرد:در شرایط کنونی کشور یکی از مهمترین کارهایی که باید با جدیت دنبال شود جذب سرمایه گذار و افزایش سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.

ارسطو گویلی با بیان اینکه سرمایه گذار خارج خواهان سرمایه گذاری در جایی است که با دارای سوددهی بیشتر و بروکراسی اداری کمتر باشد، افزود: بزرگترین کار در زمینه جذب سرمایه گذار ترویج فرهنگ سرمایه گذارپذیری است و شورای دوره پنجم توجه ویژه ای به این بحث داشته اند.

وی با تاکید برتلاش برای تسهیل مسیر سرمایه گذاری و کاهش بروکراسی اداری در این زمینه گفت: جذب سرمایه گذار برای پروژه های مختلف می تواند تحولی عظیم در اقتصاد استان و کشور ایجاد کند.

سرمایه گذار پروژه شهربازی روباز پارک ملت نیز با بیان اینکه تلاش می کنیم فاز اول این پروژه نوروز ۹۸ به بهره برداری برسد از مسئولان خواست موانع و مشکلات برسر راه سرمایه گذاران رابردارند تا پروژه هایی که در دست سرمایه گذار است در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

در هفته دولت امسال ۲۸۶ طرح چند پروژه ای در کردستان به بهره برداری می رسد که این طرح ها از سوی ۱۰ دستگاه اجرایی و هشت شهرداری در شهرستان های ۱۰ گانه استان و با صرف یک هزار و ۲۶۵ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال اعتبار احداث شده است.۱۷۶ طرح ملی، ۳۱ پروژه استانی و ۷۹ طرح از محل سایر منابع و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات