میثم جعفری مدیر ادره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند:جشنهای دهه امامت و ولایت به دلیل عدم صدور مجوز های لازم لغو شده است .

میثم جعفری مدیر ادره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند:جشنهای دهه امامت و ولایت به دلیل عدم صدور مجوز های لازم لغو شده است .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرندبه گفته میثم جعفری مدیر اداره فرهنگی واجتماعی شهرداری زرند دلیل لغو جشنهای شهربازی را صدور مجوزهای لازم برای این برنامه ها اعلام کرد .

میثم جعفری با اعلام اینکه این جشنها که قرار بود از دوشنبه ۴شهریور ماه آغاز شود به دلیل صدور مجوزهای لازم از سوی ادارات ذیربط لغو شده است ،گفت: تا قبل از اجرای این برنامه ها برای گروههای استانی هیچ گونه مجوزی نیاز نبوده و شهرداری زرند نیز بر همین اساس اقدام به دعوت از سه گروه هنری بسیار عالی نمود.

وی گفت: متاسفانه طبق نامه اداره ارشاد اسلامی کلیه کنسرتها،جشنهای شادی و ... بایدیک ماه قبل از برگزاری با ارائه مدارک و مستندات لازم و با صدور مجوز لازم انجام گیرد .

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند تصریح کرد: مکاتبات در خصوص برگزاری این مراسمات با فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،نیروی انتظامی و همچین پلیس راهور نیز انجام شده بودو از سوی شهرداری هیچ گونه کوتاهی انجام نگرفته است .

وی تصریح کرد: سه روز قبل از انجام برنامه ها شهرداری اقدام به اخذ مجوزهای لازم نموده است که متاسفانه این امر با مخالفت اداره فرهنگ ارشاد اسلامی به دلیل کمبود وقت به خاطر استعلامات ها منتفی شده است .

میثم جعفری در ادامه ضمن عذرخواهی از شهروندان زرندی اظهار امیدواری کرد با همکاری نهادهای ذیربط بعد از ماه محرم و صفر برنامه ها و جشنهای خوبی را برای شهروندان زرندی برنامه ریزی خواهیم کرد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات