بازار میوه و تره‌بار زنجان با ۱۰ درصد ظرفیت فعالیت دارد

بازار میوه و تره‌بار زنجان با ۱۰ درصد ظرفیت فعالیت دارد

احمد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بازار میوه فروشان شهرداری زنجان که در مرکز شهر واقع است؛ مورد بی‌توجهی واقع شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بازار میوه فروشان در حال حاضر با ۱۰ درصد ظرفیت فعالیت دارد؛ تصریح کرد: در صورتی که تاکید شورای شهر ساماندهی این محل به صورت ۱۰۰ درصدی است.

وی با اشاره به اینکه بازار روز ضیایی نیز از نظر سرویس بهداشتی و خدمات شهری دارای مشکل است؛ اضافه کرد: همچنین محله جغوربغورها نیز از منطقه مشرف به خیابان و نمای بیرونی آن نامطلوب بوده و باید اصلاح شود.

نصیری با بیان اینکه از شهرداری نیز خواسته‌ای وجود دارد که در این باره بودجه‌ای به شهر اختصاص دهد؛ افزود: با توجه به اینکه این میدان‌ها در مرکز شهر قرار دارد؛ از همین رو باید رسیدگی بهتری نسبت به وضعیت وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین درباره وضعیت شهرآرای زنجان نیز گفت: این شهرک بدون توجه به زیرساخت‌ها ساخته شده است و در واقع هیچ تمهیدی برای مسائل رفاهی آن در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عبور و مرور شهرآرا بسیار مشکل دارد و این امر مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است؛ افزود: وجود چنین مشکلاتی برازنده شهر نیست.

نصیری در ادامه با تاکید بر کاهش بروکراسی اداری در ادارات و البته شهرداری زنجان بیان کرد: این امر موجب گلایه و ناراحتی مردم شده است از همین رو بارها از مسوولان خواسته‌ایم که نسبت به اصلاح وضعیت موجود اقدام کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر زنجان

    منبع خبر

    شورای شهر زنجان

    شورای شهر زنجان یک شورای شهر در شهر زنجان می باشد

      نظرات