بررسی چالشها در حوزه ساخت و توسعه راهها و بازآفرینی شهری در مجمع نمایندگان مجلس استان تهران

بررسی چالشها در حوزه ساخت و توسعه راهها و بازآفرینی شهری در مجمع نمایندگان مجلس استان تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران , محمود وفایی نژاد رییس اداره برنامه و بودجه راه و شهرسازی تهران اعلام کرد :  بنابر اعلام مهندس ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران هدف این است که اهداف کلی , کمی و سیاست های برنامه ششم توسعه ای به راهبرد و فعالیت تبدیل گردد تا اهداف مورد نظر در استان تحقق یابد.

وفایی افزود : به همین منظور اداره کل راه و شهرسازی استان تهران چالش های موجود در امور زیربنایی, عمران شهری را شناسایی کرده و هم اکنون برای رفع این معضلات گام بر می دارد.

وفایی گفت : بازآفرینی شهری , معضلات بافتهای فرسوده و پیگیری طرحها و پروژه های عمرانی نیمه تمام بخشی از این وظایف است.

این گزارش حاکی است که هدف نهایی از برنامه ریزی برای حل مشکلات استان تهران همان اهداف کلی, کمی و اجرای سیاستهای برنامه ششم را به راهبرد و فعالیت تبدیل می کند و این مهم سبب می شود تا به اهداف برنامه ششم توسعه ای استان تا سال ۱۴۰۰ مطمئن تر دست پیدا کنیم.

وفایی در پایان گفت : به همین منظور در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از تمامی دستگاههای اجرایی و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به ارائه گزارش تکمیلی در خصوص چالشهای حوزه ساخت و توسعه راهها و تامین اعتبار  طرحهای عمرانی و بافتهای نا کارآمد شهرهای استان تهران بحث و تبادل نظر گردید که مقرر شد  موارد ی از قبیل طرحهای مهم باز آفرینی در بودجه پیشنهادی سال ۹۸ لحاظ گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات