مدیر کل مدیریت بحران استان: ساعت کاری بانکها و ادارت خوزستان به روال عادی باز میگردد

مدیر کل مدیریت بحران استان: ساعت کاری بانکها و ادارت خوزستان به روال عادی باز میگردد

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: ساعت کاری شرکتها، ادارات ، بانک‌ها و دستگاه های دولتی از ۱۶ شهریور  به روال عادی بار می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان کیامرث حاجی زاده شامگاه سه شنبه  با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارت و بانکهای خوزستان اظهار داشت: با توجه به گزارش شرکت برق منطقه ای استان مبنی بر عبور موفق از پبک بحرانی مصرف برق و مصوبه ستاد مدیریت بحران  و دستور استاندار خوزستان از تاریخ ۱۶ شهریور سال جاری ساعت اداری کلیه ادارت، دستگاه های دولتی، بانک ها، شرکتها و …به روال عادی باز میگردد.

وی بااشاره به نبود هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده در تابستان سال جاری افزود: این موفقیت در مدیریت مصرف بهینه برق در سال که ابر بحران خشکسالی رخ داده است نتیجه مدیریت هماهنگ همه دستگاه های اجرایی با تلاش بی وقفه استاندار خوزستان و همه اعضای ستاد مدیریت بحران به ویژه شرکت برق منطقه ای برق ، شرکت توزیع برق استان و شرکت توزیع برق اهواز و درراس همه این ها همکاری و همراهی بی شاعبه مردم قانع و صبور استان  بوده است.

از ابتدای تابستان سال جاری با توجه به وقوع پدیده خشکسالی و احتمال خاموشی به علت بالا رفتن پیک مصرف ساعت تعطیلی بانک ها و ادارت خوزستان از ساعت ۱۶ به ۱۲:۳۰ کاهش پیدا کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات