دیدار فرماندار و مسئولین اشکذر با مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد

فرماندار، معاونین فرمانداری اشکذر ، شورای شهر و شهردار اشکذر با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد دیدارو گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، در این نشست شاه حسینی فرماندار اشکذر ضمن بیان موقعیت و پتانسیل های شهرستان به ویژه موقعیت صنعتی آن افزود: اولین شهرک خصوصی صنعتی کشور در اشکذر ایجاد شده و از لحاظ وسعت نیز بیشترین تعداد شهرک صنعتی دراشکذر قرار دارد .

وی ادامه داد: بیش از ۸۵ درصد برق استان یزد در اشکذر تولید می شود همچنین بیش از ۱۰ درصد مصرف گاز و برق استان در این شهرستان استفاده می شود . و بیش از ۸۰ درصد کارخانه ها از سوخت گاز استفاده می کنند.

فرماندار شهرستان اشکذر در این دیدار گفت: پایش های شبانه صنایع توسط نماینده محیط زیست و فرمانداری اشکذر و دیگر دستگاهها ی مرتبط در حوزه اشکذر بسیار مفید بوده است.

وی در ادامه از مدیر کل حفاظت محیط زیست خواست تا نسبت به راه اندازی مکانی تحت عنوان اداره حفاظت محیط زیست اشکذر مساعدت نمایند

پورملائی در این نشست ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان اشکذر و دیدگاه زیست محیطی آنها گفت: محیط زیست در رویکرد با صنایع آلاینده طبق قانون عمل خواهد کرد وبا هماهنگی که با دادستان شهرستان خواهد شد تدابیر جدیدی در برخورد با صنایع آلاینده اندیشیده می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد در پایان افزود: با توجه به اینکه شهرستان صنعتی اشکذر فاقد ایستگاه پایش هوا می باشد امیدواریم به زودی با پیگیری های انجام شده برای شهرستان اشکذر دستگاه پایش راه اندازی گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات