اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری: روزهایی خوب برای پروژه های عمرانی شهر خوی

اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری: روزهایی خوب برای پروژه های عمرانی شهر خوی

اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری: روزهایی خوب برای پروژه های عمرانی شهر خوی

محرم اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری از پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری خبر داد.

شهردار خوی اظهار داشت: پروژه های مختلف عمرانی بصورت همزمان با بیشترین تعداد اکیپ های عمرانی در دست اجراست.

محرم اکبرزاده گفت: پویایی جامعه با اجرای پروژه های فرهنگی،اجتماعی در کنار تکاپوی مستمر عمرانی اتفاق می افتد و تعیین و تدوین بسته های فرهنگی در کنار پروژه های عمرانی می تواند  شاخص های رشد و توسعه را بهبود ببخشد.

وی افزود:  امروز با توجه به نگاه جامع گرا برای اجرای پروژه های خرد و کلان عمرانی و تلاش های صورت گرفته برای ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی و رفاه شهروندان موجب شده امروز همزمان با اجرای پروژه های عمرانی کلان با پیشرفت فیزیکی مناسب، برنامه های مستمر،گسترده و متفاوتی در حوزه فرهنگی و اجتماعی اجرا گردد.

شهردار خوی گفت: طبیعتا ارتقای کیفی برنامه های فرهنگی و اجتماعی از یکسو و تلاش های ارزشمند صورت گرفته در حوزه عمرانی در کنار هم تابستان امسال را به یکی از پویاترین تابستان های چند سال اخیر تبدیل کرده و با عنایت به رکود اقتصادی حاکم بر کشور این رویدادهای فرهنگی و عمرانی روزهای خوبی هم در بخش عمران و هم در بخش فرهنگی برای شهر خوی در حال رقم خوردن است.

اکبرزاده افزود: نگاه شهرداری برای رشد و توسعه شهر صرفا به حوزه فرهنگی و عمرانی برنمی گردد و در کنار اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی، تلاش های خوبی در حوزه گردشگری، ایجاد فضای مناسب شهری صورت گرفته و پروژه های مختلفی در این حوزه نیز پیش بینی شده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری افزود: پروژه احداث کمربندی ضلع غربی شهر با برنامه ریزیهای انجام شده در دست اجرا بوده و پی کنی و بتن ریزی پل در مسیر کمربندی انجام می شود.

اکبرزاده گفت: خاکبرداری و خاکریزی برای زیرسازی و آماده سازی کمربندی با توجه به تعدد ماشین آلات و خودروهای سبک و سنگین در حال انجام بوده و پروژه کمربندی ضلع غربی با روند پیشرفت فیزیکی مناسبی در دست اجراست.

وی گفت: آرماتور بندی و آماده سازی برای بتن ریزی پایه های تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) نیز با پیشرفت فیزیکی مناسبی اجرا می شود.

شهردار خوی همچنین اضافه کرد: اجرای دیوار  محوطه و سنگ نمای الِمان و رواق های تپه شهدای معظم گمنام انجام شده و رد حال حاضر اجرای سنگ فرش محوطه داخلی بین رواق ها و الِمان در دست اجراست.

وی با اشاره به اجرای فاز یک پروژه تفرجگاه فنائی گفت: جدول گذاری، زیرسازی و آماده سازی معابر تفرجگاه فنایی در بخش فاز یک این پروژه در حال انجام بوده، کاشت نهال و گل و ایجاد باغ و فضای سبز در این تفرجگاه بصورت مستمر در حال انجام بوده و برای آبیاری و توسعه شبکه این تفرجگاه از سیستم آبیاری قطره ای استفاده شده است.

وی خاطر نشان ساخت: پروژه احداث باغ دلگشا نیز با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا بوده مسیر سازی، جدول گذاری، زیر سازی و آماده سازی مسیر ورودی و دیوار چینی با سنگ های قدیمی و ایجاد شبکه آبیاری در بخش فضای سبز انجام شده است.

اکبرزاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به پروژه های عمرانی روزمره شهرداری افزود: پروژه جدول گذاری هم اکنون با اصلاح جداول بلوار معلم کوی ولیعصر، جدول گذاری حد فاصل پلیس راه تا پل سوم خرداد، بن بست کربلای خلیلی در خیابان انقلاب و ۱۴ متری سهند در انتهای زنبورداران در حال اجراست.

وی تصریح کرد: پروژه آسفالت ریزی در کوی عرفان، جنب آرامگاه شمس، کوچه های گل رز و میخک در کوی پاسداران، میدان کشاورز، محل حفاری های کمربندی شهید صفرزاده و کوچه چنار انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات