توافق نامه مشارکتی احداث مجتمع بزرگ رفاهی، تفریحی، فرهنگی اهواز امضا شد

توافق نامه مشارکتی احداث مجتمع بزرگ رفاهی، تفریحی، فرهنگی اهواز  با حضور کتانباف شهردار اهواز، سنواتی رئیس و فلسفی، لطفعلی زاده و موسوی نژاد اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری و دکتر اسفندیاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور تشکیل شد.

در این جلسه رییس شورای اسلامی شهر ضمن خیرمقدم به مدعوین این پروژه را نخستین تجربه ی جدی شهرداری اهواز در زمینه ی سرمایه گذاری قلمداد کرد و آن را به فال نیک گرفت.
عبدالزهرا سنواتی ادامه داد: این اقدام ارزشمند بیش از هر چیزی مرهون تعهد مدیران جهادی و انقلابی در مرکز است که قدرت تصمیم گیری دارند و دلشان برای مردم خوزستان می تپد. دست این عزیزان را می فشاریم و باز هم آماده همکاری برای انجام کارهای بزرگ در خوزستان و اهواز هستیم.
رییس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص اهمیت این پروژه اذعان کرد: علیرغم اهمیت این رویداد از لحاظ تفریحی، فرهنگی و رفاهی ارزش این کار این است که حرکتی پیشگامانه و آغاز کننده ی پروژه های سرمایه گذاری در شهرداری و شهر اهواز است که به امید خدا با موفقیت این پروژه، بخش خصوصی و سایر سرمایه گذاران و البته سایر مدیران شهری انگیزه زیادی را برای آمدن پای کار پیدا می کنند و در نهایت بهره اصلی را مردم شریف اهواز خواهند برد.
وی ادامه داد: اهواز عناوین و القاب بزرگی را یدک می کشد، عناوینی از قبیل پایتخت دفاع مقدس، دروازه ورود تشیع و ...که هر کدام افتخار و هویتی برای این سرزمین است. امیدوارم همه ی ما در مدیریت شهری فعلی اهواز اعم از شهردار جهادی و انقلابی، اعضای شورا و مدیران شهرداری دست به دست هم دهیم و کار را به سرانجام برسانیم.
سپس سیدناصر موسوی نژاد در سخنانی با ابراز خوش بینی به امضای این توافق نامه اظهار کرد: به لطف خدا، فرهنگ عالی بسیجی در حوزه سرمایه گذاری مدیریت شهری تبلور یافت و هماهنگی و اتحاد شهردار و شورای شهر و صندوق ذخیره بسیجیان باعث شروع این پروژه مهم در شهر اهواز شد. امیدوارم در هنگام بهره برداری، تهمیداتی پیش بینی شود که کام همه ی مردم بویژه شهروندان مناطق کم برخوردار از این خدمت شیرین شود.
عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: در یک سال اخیر در اهواز در حوزه مدیریت شهری حرکت رو به رشدی اتفاق افتاده است این روند رو به رشد اهواز با ماندن مهندس کتانباف، تداوم می یابد و امیدواریم چیزی خارج از این ثبات قدم اتفاق نیافتد. همه اعضای شورا حامی کتانباف بوده و هستند. ما اعضای شورای پنجم و شهردار اهواز، حلقه ی خدمت را تشکیل داده ایم و خروج از این تکلیف انقلابی و شرعی جایز نیست.
در پایان مجمد جعفر فلسفی ضمن تشکر از زحمات انجام شده در این خصوص بیان کرد: خداوند را شاکریم که گره ی سرمایه گذاری در اهواز در حال باز شدن است و امضای این توافق نامه گام مهمی در این راستاست. استان های دیگر نیز به شدت خواستار حضور و سرمایه گذاری صندوق ذخیره بسیجیان در کشور بودند، خوشحالیم و تشکر می کنیم از مدیران ارشد این نهاد انقلابی که خوزستان و اهواز را برای اولین پروژه انتخاب کردند.
عضو کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری و توسعه شهری ادامه داد: فعالیت های موثر و جدی در این چندماهه در سطح شورا و شهرداری اهواز انجام شد تا به این سطح از کار برسیم. این ها نشان دهنده ی وجود پتانسیل های موثر در شهرداری اهواز برای جلب مشارکت های مردمی است. این شروع کار است و باید همین جدیت و پیگیری در همگان وجود داشته باشد تا زودتر پروژه به مرحله ی نهایی برسد و مردم اثر ملموس این زحمات را درک کنند.
همچنین رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه خطاب به مدیران شهرداری از آنان خواستند: در عین دقت، سرعت را چاشنی کار خود سازند تا هر چه سریعتر عملیات اجرایی پروژه، آغاز شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات