باباپور:امیدوارم  شهرداری از ظرفیت کارآفرینان،پیمانکاران و اصناف استفاده کند

باباپور:امیدوارم شهرداری از ظرفیت کارآفرینان،پیمانکاران و اصناف استفاده کند

باباپور نایب رییس شورای اسلامی شهر در سخنانی با تکریم نمایندگان اصناف و کارفرمایان، با ابراز تاسف از وضعیت خوزستان و اهواز اذعان کرد: انسان ناراحت می شود وقتی مشاهده می کند که خوزستان با دارا بودن مردمانی خونگرم و باغیرت  که قبل از جنگ جزو بالاترین استانهای کشور در زمینه های مختلف بوده، اکنون به این روز افتاده است.

وی در آسیب شناسی این وضعیت افزود: یکی از دلایل این عقب ماندگی عدم استفاده و بهره گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی بوده است. بر همین اساس ما از نخستین روز شروع به کار شورای پنجم، جلب مشارکت بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار داده ایم. برای جلب مشارکت سرمایه گذاران در درجه نخست باید به مشکلات این بخش پرداخت.

مهران باباپور با تشریح این مشکلات گفت: از سنوات پیش در شهرداری اهواز تا کنون پروژه های ریز و درشت نیمه تمامی وجود داشته است که علیرغم فعال شدن برخی از آنها در دوره ی جدید باز هم تعدادی غیرفعال و بلاتکلیف موجود است. با توجه به شرایط جدید و بالا رفتن قیمت ها لازم است هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این پروژه ها اقدام لازم به عمل آید.

نایب رییس شورای اسلامی شهر از بدهی های شهرداری به عنوان یکی از مشکلات موجود این سازمان یاد کرد و گفت: این موضوع یکی از مراجعات روزانه و متعدد به شورای شهر است. امیدوارم در این زمینه تصمیم عاجلی اتخاذ شود، بسیاری از پیمانکاران هم اکنون حتی توان پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارند. ضمن آنکه رسیدگی به صورت وضعیت ها باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت نقش انجمن های اصناف و پیمانکاران در پیشرفت شهر گفت: اصناف، پیمانکاران و کارآفرینان می توانند با در اختیار گذاشتن سرمایه های مادی و فکری خود، شهرداری و دولت را در جبران عقب ماندگی ها یاری کنند. امیدوارم که شهرداری از این ظرفیت استفاده کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات