جلسه هماهنگی ستاد استقبال از مهر شهرداری در ابهر برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد استقبال از مهر شهرداری در ابهر برگزار شد

دومین جلسه ستاد استقبال از مهر ( بازگشایی مدارس ) با حضور مدیران نواحی ، اجرایی و ستادی شهرداری به ریاست شهردار ابهر برگزار گردید .

در این جلسه شهردار ابهر بر لزوم هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با ستاد استقبال از مهر تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، مهندس ذوالقدریها در این جلسه ضمن بسیج کلیه امکانات و مجموعه های شهرداری برای استقبال از مهر برشناسایی مشکلات و برنامه ریزی جهت  به حداقل رساندن مشکلات به ویژه در مسیرهای منتهی به مدارس و آموزشگاه ها تاکید کرد .

وی افزود : ( تکریم و قدردانی از نسل آینده وظیفه ماست و ما باید برای ورود آنها به مدرسه در اول مهر محیطی پاکیزه و نشاط آور را آماده کنیم  با توجه به تقارن این روز با ایام ماه محرم  بایستی تمهیدات لازم جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمات در این ایام اتخاذ گردد و با حفظ حرمت این ماه عزیز شهر را محیای حضور دانش آموزان در مدارس نمائیم .

شهردار ابهر فعالیت هایی از قبیل شست و شو و رفت و روب و جمع آوری نخاله های سطح شهر به ویژه اطراف مدارس ، رسیدگی به مبلمان شهری ، هرس و باز پیرایی درختان و فضای سبز و گل کاری ، خط کشی محل عبور عابرین پیاده علی الخصوص اطراف مدارس ، نقاشی و زیبا سازی برخی از دیوارهای سطح شهر که باعت آلودگی بصری در سطح شهر شده اند را خواستار شدند.

در ادامه جلسه مهندس ذوالقدریها ضمن تقدیر و تشکر از کلیه پرسنل شهرداری به افتتاح فاز اول پروژه ساماندهی و باز طراحی پارک پردیس نیز اشاره ای کرد و گفت : فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت  که امیدواریم با حمایت های معنوی شهروندان از خادمین خود در مدیریت شهری بتوانیم فازهای بعدی این پروژه را به مرحله اجرا درآوریم .

وی تصریح کرد الحمدالله در یکسال اخیر با وجود تمام مشکلات و کاستی ها از جمله کاهش درآمد شهرداری از محل ارزش افزود ه اقدامات خوبی در سطح شهر شروع شده و با توکل به خدا و دعای خیر مردم توانستیم عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذاریم و رضایت شهروندان را جلب  نمائیم .

ذوالقدریها با اشاره به اجرای پروژه هایی همچون پیاده راه کوچه بانک ملی و ساماندهی و با طراحی پارک پردیس گفت : مادر مدیریت شهری مسیر خود را پیاد کرده ایم و به دنبال کارهای با کیفیت و مدرن همراه با ایده های نو برای توسعه شهر هستیم و توسعه متوازن را سر لوحه کارهای خود قرار داده ایم و چنین پروژه هایی را مختص مرکز شهر نمی دانیم و در تمام نواحی ۵ گانه شهر پروژه های مشابهی را اجرای خواهیم نمود .

این مقام شهری با اشاره به بازگشایی معابر اهالی شریف آباد گفت : توسعه شریف آباد در گرو باز گشایی خیابان اصلی شریف آباد یعنی خیابان شهید رجایی است که اقدامات اولیه در این خصوص با کمک و همیاری و همدلی اهالی محترم این منطقه اجرایی شده است که امیدواریم در ادامه راه نیز شاهد تعامل هر چه بهتر و بیشتر شهروندان باشیم و با اتمام این طرح شاهد اجرای پروژه های عمرانی ، خدماتی و رفاهی اجتماعی در این منطقه باشیم .

شهردار ابهر در ادامه گریزی به بازگشایی انتهای خیابان طالقانی شمالی زد  و گفت : این پروژه یکی از خواسته های به حق مردم منطقه بود که با تعامل همکاری و مساعدت شهروندان اجرایی شد و امیدواریم بتوانیم با تملک زمین مناسب برای احداث یک پارک بزرگ و در خور شان عزیزان این منطقه به یکی دیگر از خواسته های به حق شهروندان منطقه شناط جامه عمل بپوشانیم و این پروژه با جدیت تمام از سوی مدیریت شهری در حال پیگیری است

مهندس ذوالقدریها شهردار ابهر در پایان از کلیه مدیران نواحی و اجرایی شهرداری خواست تا با تمام جدیت مطالبات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند و با رویی گشاده و اخلاقی خوش سعی در تکریم و تسریع در  امورات مردم باشند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات