افتتاح پروژه تعریض خیابان کارون در چهارمین روز از هفته دولت

افتتاح پروژه تعریض خیابان کارون در چهارمین روز از هفته دولت

افتتاح پروژه تعریض خیابان کارون در چهارمین روز از هفته دولت

شهردار شاهرود با اشاره به افتتاح پروژه تعریض خیابان کارون ، گفت: این تعریض با تخریب شش ملک قدیمی پس از سالهای متمادی بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود، محسن احمدی در آیین با شکوه افتتاح پروژه تعریض خیابان کارون در چهارمین روز از هفته دولت که با حضور استاندار، معاون استاندار و فرماندار شاهرود، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان شهری برگزار شد با بیان اینکه مشخصات پروژه تعریض خیابان کارون شامل زیر سازی و آسفالت ۳هزارو پانصد متر مربع، اجرای کانال دویست و ۵۰متر طول، پیاده رو سازی پانصد متر مربع ، دویست و ۵۰متر مربع دیوار کشی املاک و خط کشی محوری ۲هزار متر طول بوده است، افزود: این پروژه به مدت ۵ماه به طول انجام شده است.

وی ضمن این مطلب که مساحت این تعریض ۲هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر هجده میلیارد و پانصد میلیون ریال با احتساب تملک صورت گرفته است، ابراز داشت: تمامی تلاش خود را به کار بستیم تا با تلاش شبانه روزی در راستای رضایتمندی شهروندان و رفع گره های کور ترافیکی در سطح شهر گامهای بلندی را برداریم.

شایان ذکر است افتتاح پروژه تعریض خیابان کارون به مساحت ۲هزار متر مربع و با اعتبار هجده میلیارد و پانصد میلیون ریال با احتساب هزینه تملک در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات