اولویت شورای شهر سنندج اعتماد سازی باشد

اولویت شورای شهر سنندج اعتماد سازی باشد


به گزارش خبرنگار ایرنا وبه نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر سنندج،سید غریب سجادی عصر یکشنبه در جلسه هم اندیشی و همفکری با اصحاب رسانه، هنرمندان و فعالان مدنی اظهار داشت: در سال های گذشته به دلیل عملکرد نامناسب شوراها، این نهاد مشروعیت لازم را در میان مردم ندارد.
وی با بیان اینکه مشکلات زیادی در حوزه مدیریت شهری سنندج و شهرداری وجود دارد، افزود: نیاز است با جلب اعتماد و حمایت مردم در راستای رفع مشکلات گام برداریم.
رئیس شورای شهر سنندج این نهاد را دارای مشکلات خاصی دانست و تاکید کرد: برخی از انتقادات به شورا وارد نیست و در واقع انجام بسیاری از امور از حوزه اختیارات ما خارج است.
وی یادآور شد: بسیاری از انتقادها ناشی از ضعف شورای شهر سنندج در سال های گذشته است که باید با همفکری صاحب نظران و اهالی رسانه برای برطرف کردن آن اقدام کرد.
سجادی موفق بودن مشورت پذیری را مستلزم اجرایی کردن نظرات دانست و اضافه کرد: نیاز امروز شورای شهر سنندج، استفاده از پتانسیل مردم و صاحبان ایده در جهت رفع مشکلات و ارتقای وضعیت موجود است.
در این جلسه برخی فعالان مدنی و اصحاب رسانه نیز ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف شورای شهر سنندج در سال های اخیر بر ساماندهی دستفروشان، ایجاد شورایاری در محلات، حفظ بافت سنتی شهر و محافظت از کوه آبیدر، همه گیر کردن خدمات، اتخاذ مدیریت واحد شهری، ممانعت از نابودی فضای سبز و ایجاد بستر لازم برای سرمایه گذاری خارجی در این شهر تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، شورای شهر سنندج دارای ۹ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل است و در هفت کمیسیون مشغول به فعالیت است. سنندج با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارای سه منطقه شهرداری است.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات