سرپرست شهرداری:  سهم شهرداری کرمانشاه از مالیات بر ارزش افزوده ۵ درصد افزایش یافت

سرپرست شهرداری: سهم شهرداری کرمانشاه از مالیات بر ارزش افزوده ۵ درصد افزایش یافت


سرپرست شهرداری کرمانشاه با اشاره به مصوبات جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان, از افزایش ۵ درصدی سهم این شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده به دستور استاندار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه, مهندس حامد لعل بخش گفت: خوشبختانه دکتر بازوند استاندار, در تعامل با نمایندگان شورای اسلامی شهر, دستور این افزایش سهم شهرداری را صادر نمود که قطعا در رشد و توسعه شهر کرمانشاه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی, افزایش سهم ۵ درصدی شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده در ارائه خدمات بهینه و با کیفیت مطلوب در حوزه های عمرانی, خدماتی و فرهنگی و پرداخت معوقات شهرداری نقش بسزایی خواهد داشت.

سرپرست شهرداری کرمانشاه از نگاه ویژه استاندار در این زمینه به مجموعه مدیریت شهری و حمایت نمایندگان شورا که باعث شدند مهندس بازوند این دستور را صادرنماید تقدیر و تشکر کرد. وی تاکید کرد: کیفیت زندگی و ارائه خدمات بهینه و مناسب به شهروندان با پویایی اقتصادی و کسب درآمد و منابع مالی پایدار رابطه مستقیم دارد.

لعل بخش با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریت شهری دستیابی به منابع مالی پایدار است, افزود:  پایدار نبودن منابع مالی در سیاستگذاری های شهرداری ها خلل ایجاد می کند و یکی از معضلات امروزه مدیریت شهری کرمانشاه است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده فرصت مناسبی برای شهرداریها به وجود آورده است که می توان بر اساس آن زمینه ارتقای عدالت محوری در مناطق و انعطاف پذیری را به وجود آورد و برمبنای آن برنامه ریزی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات