اولین نشست هم اندیشی رئیس انجمن گرافیک استان با جمعی از فعالین این حوزه هنری در شهرستان کنگاور

اولین نشست هم اندیشی رئیس انجمن گرافیک استان با جمعی از فعالین این حوزه هنری در شهرستان کنگاور

اولین نشست صمیمانه و پرسش و پاسخ رئیس انجمن گرافیک استان با حضور کارشناس هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور و همچنین جمعی از فعالین حوزه گرافیک ظهر روز یکشنبه مورخ۹۷/۶/۱۱ساعت ۱۳:۳۰ در اداره مذکور این شهرستان جهت ساماندهی و در قدمهای آتی تشکیل نمایندگی انجمن گرافیک در شهرستان صورت پذیرفت.

در این جلسه سیاوش نظری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور ضمن عرض سلام و خیرمقدم به مدعوین در جلسه و همچنین ابراز خرسندی جهت برگزاری چنین نشستهای هنری  اظهار داشتند :شهرستان کنگاور دارای پتانسیل های خوبی در حوزه گرافیک دارد که در حد کشوری مطرح هستند. ایشان  معتقدند  فاصله گرفتن هنرمندان  با یکدیگر جهت همکاری باعث پاره ای از مشکلات در راه رسیدن به اهدافشان است و راه نجات آنها پیوند و همبستگی اعضا در هر حوزه می باشد.سیاوش نظری در پایان سخنان خود حمایت خود را جهت تشکیل نمایندگی انجمن گرافیک در شهرستان را جهت شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان ، ارتقاء سطح کیفی هنر گرافیک و همچنین ایجاد انگیزه برای اشتغال پایدار اعلام داشتند.
در ادامه روزبه حبیبیان رئیس انجمن گرافیک استان کرمانشاه ضمن تشکر و سپاسگزاری از رئیس و همچنین کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور جهت برپایی این نشست هنری ابراز داشتند : انجمن جایی برای تبادل دانش و تجربیات می باشد  و این اولین انجمن شهرستان خواهد بود که راه اندازی دفتر نمایندگی و مرکز دهی به این هنر ارزشمند با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و انجمن گرافیک استان میسر خواهد شد.ایشان شناسایی فارغ التحصیلان دانشگاهی ، فعالین و علاقمندان  به این هنر ، برگزاری نمایشگاه و ورک شاپ توسط انجمن و معرفی توانمندی اعضای انجمن به شهرستان و شهرهای دیگر از برنامه های آتی انجمن دانستند. آقای حبیبیان در پایان بطور کامل به سوالات اعضا در حیطه های مختلف مربوط به فعالیتهایشان پاسخ دادند . این نشست بمدت  ۲ساعت ادامه داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کنگاور

    منبع خبر

    شهرداری کنگاور

    شهرداری کنگاور یک شهرداری در شهر کنگاور می باشد

      نظرات