خروجی شهر اهواز ساماندهی می شود

خروجی شهر اهواز ساماندهی می شود

ساماندهی وضعیت مسیر کندرو خروجی شهر اهواز به سمت شیبان در حوزه منطقه سه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه سه ، بازدید میدانی مدیر منطقه سه شهرداری به همراه مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز از وضعیت خروجی اهواز به سمت شیبان حدفاصل نیروگاه شهید مدحج تا پل کمربندی ساماندهی وضعیت خروجی شهر ازسمت منطقه سه در دستور کار قرار گرفت .

طی این بازدید که روز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه انجام شد یوسفی مدیر منطقه سه گفت: سه ورودی مهم در سطح منطقه سه از جمله فرودگاه اهواز، ورودی از سمت شیبان و ورودی از سمت ماهشهر در حوزه منطقه سه قرار گرفته است که دو مسیر آن به شکل ماشین رو و مسیر زمینی و مدخل شهر است.

بنابراین ساماندهی ورودی های شهر که بعنوان پیشانی شهر مورد دقت نظر رهگذران و مسافران قرار می گیرد ، یکی از مهمترین برنامه های کاری و مورد تاکید شهردار اهواز است.

به همین جهت و به منظور تسریع در اجرائی شدن طرح ساماندهی این نقطه به طول یکهزار و ۵۵۰ متر ، اقدامات اولیه از جمله مکاتبات لازم با معاونت فنی و عمرانی و معاونت حمل و نفل و ترافیک شهرداری اهواز جهت طراحی مسیر کندرو و اخذ اعتبارات مورد نیاز پروژه آغاز شود .

وی اظهار کرد: اگر چه مجری این طرح و پروژه سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز است و لیکن شهرداری منطقه سه از هر لحاظ آمادگی لازم برای هرگونه همکاری در اجرائی شدن این پروژه مهم را دارد و با مجموعه عوامل متخصص فنی و خدماتی خود در این اقدام مشارکت می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات