بررسی وضعیت پسماندهای بخش جلگه اصفهان درکارگروه مدیریت پسماند این شهرستان

بررسی وضعیت پسماندهای بخش جلگه اصفهان درکارگروه مدیریت پسماند این شهرستان

بررسی وضعیت پسماندهای بخش جلگه اصفهان درکارگروه مدیریت پسماند این شهرستان

وضعیت پسماندهای بخش جلگه اصفهان درکارگروه مدیریت پسماند این شهرستان مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش"پارما" از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان، پ یرو مصوبه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اصفهان مبنی بر تشکیل جلسه پسماند هر بخش و بررسی مشکلات پسماند هر بخش بطور جداگانه و ارائه آن در جلسه کارگروه آتی مدیریت پسماند شهرستان جلسه پسماند بخش جلگه در محل بخشداری جلگه را با حضورمعاون  بخشدار جلگه و سایر اعضا

تشکیل دادند.

در ابتدای این جلسه معاون بخشدارجلگه به مسائل زیست محیطی و پسماند بخش و ارتباط آن با سلامتی انسان اشاره کردند، سپس گزارش بازدید از محل های دفن بخش جلگه و مشکلات موجود در بخش توسط کارشناس محیط زیست شهرستان ارائه شد. در ادامه نیز اقدامات انجام شده و همچنین مشکلات موجود مرتبط با پسماند توسط اعضای حاضر در جلسه مطرح شد.

پیگیری لازم جهت صدور مجوز محل تخلیه نخاله ساختمانی توسط بخشداری، پیگیری جهت اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی جهت اجرای طرح تفکیک در مبدا با همکاری آموزش و پرورش بخش جلگه ، مدیریت کود دامی و ضایعات گوشتی و فضولات مرغی در بخش جلگه توسط جهاد کشاورزی از مصوبات جلسه بود .

بخش جلگه دارای دو شهر هرند با جمعیت بیش از ۷۸۰۰ نفرو شهر اژیه با جمعیت بیش از ۳۰۰۰ نفر و بالغ بر ۲۶ روستا ، در قالب دو دهستان بنامهای امامزاده عبدالعزیز و رودشت تشکیل گردیده است که دارای دو محل دفن پسماند شهری و یک محل دفن پسماند روستایی می باشد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات