مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد :انضباط اداری, انضباط مالی و اخلاق اداری سرلوحه کار قرارگیرد

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد جلسه شورای اداری حفاظت محیط زیست استان راس ساعت ۹ صبح هجدهمین روز از شهریورماه ۹۷ در محل سالن اجتماعات این اداره کل باحضور تمامی روئسای ادارات تابعه و داخلی برگزار شد.

درابتدای این جلسه محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و آرزوی توفیق برای همکاران دربهره برداری از فیوضات این ماه, محرم را ماه مجاهدت و کمک نامید و افزود: هیچ کس کامل نیست و انسانها در کنار هم با کمک کردن به هم نوع خود به کمال خواهند رسید.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری خوب مجموعه  دراین ۴ ماه پس از انتصاب افزود: باید از ظرفیت تک تک بخش ها استفاده کرد و برای هر بخش متناسب با وظایف برنامه داشت چرا که بی برنامگی بیشترین آسیب را به مجموعه خواهد زد و میشود کمبوده ها را با برنامه تدبیر کرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری خوب مجموعه در مهار آتش سوزی ها افزود: گرچه تعداد وقوع آتش سوزی ها نسبت به مدت مشابهه سال قبل افزایش یافت اما  علی رغم کمبود امکانات و پراکندگی مناطق , سطح آن نسبت به مدت مشابهه سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

جعفری نژاد عملکرد تیمی مجموعه را خوب دانست و گفت : تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

این مقام مسئول حفظ بیت المال را  حساس دانست  و افزود: بطور دوره ای با فرمهای بازنگری و ارائه گزارشات  از کسانیکه درحفاظت از بیت المال تلاش کرده اند تقدیر خواهد شد.

جعفری نژاد انضباط اداری , انضباط مالی و اخلاق اداری را مهم خواند و گفت: بایداینها ملاک و سرلوحه کاری افراد قرار گیرند.

وی در ادامه اشراف بر قانون را ملزم دانست و گفت: آگاهی از قوانین و دستورالعمل ها باعث خواهد شد ما در انجام وظایف با مشکلی مواجهه نشویم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خواستار نظارت بیش از پیش همکاران بر مناطق حفاظت شده خود شد و گفت: هرگونه فعالیتی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان منوط به اخذ مجوزات زیست محیطی است وباید در این زمینه دقت بیشتری به خرج داد .

وی در پایان این جلسه مدیریت بر مصارف و هزینه های جاری ادارات را خواستار شد.

براساس این گزارش درپایان این جلسه جمشید عبدی پور با مدرک کارشناسی ارشد آلودگی ها , با ۲۷ سال سابقه خدمت بعنوان معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان منصوب و از زحمات منوچهر بادام فیروز که بیش از این سرپرست این معاونت بود تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات