اتصال راه‌آهن میانه-تبریز به ایستگاه ائل گلی مترو تا پایان امسال

اتصال راه‌آهن میانه-تبریز به ایستگاه ائل گلی مترو تا پایان امسال

به گزارش شهریاربه نقل از مهر،میرحسن موسوی گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی و با پیگیری استاندار آذربایجان شرقی مقرر شد در صورت تامین اعتبار خط راه آهن میانه تبریز تا ایستگاه ائل گلی یا ایستگاه باسمنج تبریز تا پایان سال‌جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز و تیم کارشناسی همراه و مدیران راه‌آهن با وزیر راه و شهرسازی از اتصال راه آهن میانه تبریز به ایستگاه ائل گلی تبریز تا آخر سال خبر داد.

معاون مسافری راه آهن از موافقت شهردار کلان شهر تبریز درباره اتصال متروی تبریز به ایستگاه‌های ائل گلی و ایستگاه فعلی راه آهن خبر داد و افزود: انتظار مردم آذربایجان با اجرایی شدن این پروژه به زودی جامه عمل می پوشد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمل ۴۶ میلیون تن بار توسط بخش حمل و نقل ریلی در سال ۱۳۹۶، لازمه رسیدن به نقطه سربه سر را حمل ۸۵ میلیون تن بار اعلام کرد و یاد آور شد: در بخش مسافری نقطه سربه سر نداریم باید کیفیت خدمات را بیش از این افزایش دهیم؛ چرا که بخش مسافری ویترین راه آهن است و برای ارتقای خدمات در این زمینه، راه آهن در سال ۱۳۹۶ در بخش مسافری متحمل ۶۰۰ میلیارد تومان یارانه شده است و در بخش کلان اقتصادی در صرفه جویی مصرف سوخت و سایر مسائل جاری ۱۰ هزار میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی برای کشور داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات