تقدیر از تیم ها و بازیکنان برتر فوتبال محلات خوی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی مسابقات فوتبال محلات خوی پس از انجام ۱۷۴ بازی به نقطه پایان خود رسید .

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی با اشاره به انجام بازی پایانی تیم ها در مرحله فینال مسابقات اظهار داشت: فوتبال محلات خوی طی یک ماه با زمانبندی مناسب اجرا شد و پس از انجام شد و در نهایت از بازیکنان و تیم های برتر در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی تقدیر شد .

علی اکبر چیت ساز خویی افزود: دقت در نحوه اجرای مسابقات و تنظیم دقیق بازیها به دلیل تعدد بازیها و حضور ۶۵ تیم و استفاده از تجربیات دوره قبلی این مسابقات در سال گذشته، از مهمترین ویژگیهای این دوره از مسابقات فوتبال محلات خوی بود .

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگیهای این دوره از مسابقات حضور ۱۹ نفر از داوران مطرح خویی برای قضاوت این بازیها بود که بیشتر این داوران در لیگ های کشوری به قضاوت می پردازند و باید اذعان داشت که تلاش صورت گرفته بر مبنای توجه به تاثیرگذاری این مسابقات در ایجاد زمینه لازم برای شناسایی بازیکنان مطرح و مستعد در کنار فضای مفرح ورزشی بود .

مدیر فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری خوی همچنین افزود: تجربیات و اجرای مسابقات بطور سالانه با هدف گذاری مناسب جهت ایجاد زمینه رشد استعدادها و افزایش روند کیفی این مسابقات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با اتمام این مسابقات تلاش میکنیم برنامه ریزی بهتر برای ایجاد امکان پرورش و ارتقای توانمندیهای بازیکنان فوتیال نوجوانان خویی انجام دهیم .

وی همچنین افزود: امسال هم از نظر کیفی و هم از نظر تعداد تیم های حاضر در مسابقات شاهد رشد بسیار خوبی بودیم و امیدواریم سال بعد با رشد کیفی و کمی بیشتری این مسابقات را برگزار نماییم .

وی همچنین با اشاره به تیم های برتر چهارمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی افزود: در رده بندی سنی ۸۵ الی ۸۶
مقام اول را مدرسه فوتبال چمران، مقام دوم تیم سپاه و مقام سوم را تیم شمس الف به دست آورد همچنین تیم اخلاق این رده سنی نیز تیم امید خوی انتخاب شد .

وی گفت: در رده بندی سنی ۸۳الی ۸۴
نیز مقام اول: از آن مدرسه فوتبال چمران، مقام دوم از آن تیم بشیکتاش
و مقام سوم از آن تیم شهیدباکری شهانق شده و تیم اخلاق این رده سنی نیز تیم فوتبال هلال احمر انتخاب شد .
ِ
چیت ساز خویی تصریح کرد: در رده بندی سنی ۸۱الی ۸۲ نیز. تیم های کانون حرعاملی، پایگاه شهیدنقی لو و تیم جوانان المپیک وار به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نموده و تیم اخلاق این رده سنی نیز تیم فوتبال شمس انتخاب شد .


چیت ساز خویی در پایان افزود: تلاش و همت مجموعه دست اندرکاران و همراهان، تیم پر تلاش و ارزشمند داوری در برگزاری این مسابقات شایسته قدردانی است و قطعا انجام چنین مسابقات فشرده و متعدد بدور از هر گونه مشکلی نشانگر همت والای سرپرست تیم ها، مجموعه مدیریت بازیها و برنامه ریزی مناسب این مسابقات می باشد .


گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال محلات خوی راس ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه در زمین فوتبال پارک سلامت برگزار شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات