در بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی مطرح شد: طرح های شهری با قوت و قدرت در حال اجراست

در بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی مطرح شد: طرح های شهری با قوت و قدرت در حال اجراست

شهردار بیرجند از اجرای طرح های شهری با قوت و قدرت در سطح شهر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدعلی جاوید روز گذشته در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر اظهار داشت: پروژه های مختلفی در دستور کار شهرداری قرار دارد که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه چرخش چرخ عمرانی سریعتر از گذشته می باشد افزود: در اجرای پروژه های شهری، ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف شهرداری برای به نتیجه رساندن پروژه ها ضروری می باشد.

شهردار بیرجند بر تسریع در اتمام پروژه ها تاکید کرد و ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر، از نقاط قوت مدیریت شهری می باشد که خوشبختانه رضایت شهروندان را در پی داشته و شهرداری با تسریع در روند اجرای پروژه ها می تواند این رضایتمندی را دو چندان کند.

جاوید با اشاره به اهمیت مقوله خدمت رسانی به همشهریان، رفاه و آرامش مردم را جزو ضروری ترین اهداف شهرداری برشمرد و ایجاد بسترهای مناسب و انجام پروژه های عمرانی را از مولفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن برشمرد.

شایان ذکر است در طی این برنامه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های زیباسازی بلوار الهیه، میدان شهید فهمیده، پارک بهجت، پارک الهیه، پارک واقع در سایت اداری و ... بازدید کرده و به بیان نقطه نظرات خود در خصوص بهتر شدن روند پیشرفت کار پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات