فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد.

فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سعادت شهر، جناب آقای علی یار محمدی شهردار محترم سعادت شهر طی پیامی فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفتند.

متن پیام:

دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمدعلیهم السلام فرا می رسد و با آمدنش غمی جانکاه بر دل ها سنگینی می کند. محرم ، فصل خون و شهادت ، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر ، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی ، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.

اینجانب ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و همه شیعیان جهان بویژه مردم ولایتمدار و متدین شهر سعادت شهر تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سعادت شهر

    منبع خبر

    شهرداری سعادت شهر

    شهرداری سعادت شهر یک شهرداری در شهر پاسارگاد می باشد

      نظرات