آمادگی سازمان تاکسیرانی برای تامین سرویس مدارس

آمادگی سازمان تاکسیرانی برای تامین سرویس مدارس

به گزارش شهرنیوز، مرتضی عزتی با بیان اینکه سازمان نظارت و مدیریت  تاکسیرانی قم همچون سال های گذشته در ایام بازگشائی مدارس با تمام ظرفیت ناوگان فعالیت خواهد داشت، اظهار کرد: همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه آغاز می شود که این ایام را صمیمانه به دانش آموزان و دانشجویان تبریک می‌گویم.
مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای خدمت‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان در آستانه آغاز سال تحصیلی، تصریح کرد: در این راستا، سازمان برای خدمات رسانی به مسافران و دانش آموزان با اداره کل آموزش و پرورش و نیروهای راهور همکاری ویژه داشته و تاکسی های مورد نیاز مدارس را تامین خواهد کرد.
عزتی با انتقاد از بکارگیری برخی مسافربرهای شخصی توسط مدارس به عنوان سرویس مدرسه، گفت: این سازمان برای خدمات رسانی به همه مدارس شهر قم آمادگی کامل دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌رو بودن ماه مهر و اختصاص ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی و خودروهای ساماندهی جهت سرویس مدارس، شهروندان می‌توانند با آسودگی خاطر از سیستم حمل و نقل و نقل عمومی استفاده کنند؛ چرا که ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌بخش به دانش‌آموزان از اهداف حوزه مدیریت شهری است.
مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهرداری قم بر راه اندازی نرم افزار سپند جهت کنترل و نظارت به منظور برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان همزمان با بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: تمامی شرکت‌های حمل و نقل تحت نظارت تاکسیرانی، واحدها و نیروهای اداری و شهری این سازمان در ایام پیش رو به صورت ویژه بر نحوه خدمات رسانی تاکسی ها نظارت خواهند داشت.
عزتی اجرای مستمر نظارت ویژه بر تاکسی های شهر قم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با توجه به همکاری‌های خوب نیروهای راهور شهر در صورت مشاهده فعالیت مسافربرهای شخصی برخورد جدی با آنها خواهد شد و تاکید می شود، شهروندان جهت تامین رفاه و امنیت بیشتر خود، در تمام ایام از تاکسی استفاده کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات