توزیع کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر در منطقه گردشگری آلوارس سرعین

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در بازدید از منطقه گردشگری آلوارس گفت: در راستای فرهنگسازی حفظ محیط زیست و مدیریت پسماندهای تولیدی توسط اقشار مختلف مردم که جزء اولویت‌های سازمان حفاظت محیط زیست می‌باشد؛ نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین با همکاری دهیاری روستای آلوارس و مجموعه ورزشی آلوارس مهرگان اقدام به تهیه کیسه‌های پلاستیکی تجزیه‌پذیر حاوی شعارهای زیست‌محیطی نمود.

محمد خداپرست افزود: تعداد سه هزار کیسه پلاستیکی برای توزیع در این منطقه آماده شده است و به منظور تشویق گردشگران به افرادی که اقدام به جمع‌آوری پسماندهای تولیدی خود کرده باشند، از طرف مجموعه ورزشی آلوارس مهرگان بلیط رایگان تله‌سیژ اهدا می شود.

در این بازدید فرماندار سرعین نیز با اشاره اهمیت محیط زیست گفت: توجه به حفاظت از محیط زیست در کنار توسعه گردشگری شهرستان سرعین از اولویتهای اساسی می باشد و در همین راستا در روستاهای هدف گردشگری نیز برنامه های پاکسازی و حفاظت از محیط زیست در برنامه دهیاران قرار دارد.

منطقه کوهستانی آلوارس از جمله مناطق هدف گردشگری بوده که به دلیل دارا بودن مناظر طبیعی و انسان ساخت از جمله تله‌سیژ، سالانه پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می‌باشد. پسماندهای جمع آوری شده، توسط دهیاری از جایگاه جمع آوری شده و به محل دفن زباله انتقال می یابد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات