درخشش شرکت عمران شهر جدید بینالود در جشنواره شهید رجایی

درخشش شرکت عمران شهر جدید بینالود در جشنواره شهید رجایی

شرکت عمران شهر جدید بینالود از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان خراسان رضوی موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در بخش شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶ شد و تندیس افتخار و لوح تقدیر جشنواره را دریافت نمود.
متن لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی :
جناب آقای مهندس حمید رضا یزدانی
مدیر عامل محترم شرکت عمران شهر جدید بینالود
سلام علیکم؛
سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن در راستای تحقق اهداف توسعه کشور امری ضروری است که هرساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و مبتنی بر شاخص های عمومی منبعث از برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و شاخص های اختصاصی دستگاهی صورت می گیرد.
بدینوسیله از همت ، تلاش خالصانه و  اقدامات اثربخش جناب عالی و مجموعه همکاران آن شرکت که موجب گردیده از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان به عنوان دستگاه برتر در کسب امتیاز شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶ انتخاب شوید ، تقدیر و تشکر به عمل می آید .
امید است با استعانت از درگاه الهی و عنایات خاصه حضرت ثامن الحجج (ع) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست های عالیه دولت تدبیر و امید شاهد بهبود مستمرفرآیند های انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان باشیم.
علیرضا رشیدیان
استاندار
و رییس جشنواره شهید رجایی استان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بینالود

    منبع خبر

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود یک شهرداری در شهر بینالود می باشد

      نظرات